Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.06.2016

Krem do rąk Evree Total Nutrition


O marce Evree naczytałam się tak wielu pozytywnych opinii, że w końcu uległam i podczas jednej z wizyt w Naturze do koszyczka wrzuciłam urocze opakowanie kremu do rąk. Przyznam, że oczekiwałam od niego naprawdę dobrego nawilżenia. Jeśli ciekawi Was, czy takie otrzymałam, zapraszam dalej.

 

Opis producenta

Odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejków makadamia i migdałowego oraz witaminy E+F:
 - głęboko odżywi i nawilży skórę dłoni
- złagodzi podrażnienia, przywróci zdrowy wygląd
 - zmiękczy dłonie oraz nada im jedwabistą gładkość.
Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości!
Uwaga: wydajna formuła – stosuj w małych ilościach
Przebadany dermatologicznie.
Poczuj odżywczą moc kremu Total Nutrition na swoich dłoniach!

 

Skład

Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Urea (mocznik), Glycerin (gliceryna), Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olej z migdałów), Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea), Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Cera Alba (Beeswax – wosk pszczeli), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej makadamia), Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol (wit. E), Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid (wit. C), Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerib, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3Diom, Parfum (Fragrance)
 

Moja opinia

Krem zamknięty jest w uroczej różowej tubce zamykanej na klik. Na zużycie 100 ml kremu mamy 6 miesięcy od daty otwarcia.
Przyznam szczerze, że podczas pierwszej aplikacji zaskoczyła mnie rzeczywiście wydajna formuła. Na jedno posmarowanie dłoni potrzebujemy niewiele kremu. No i ten zapach. Krem pachnie słodko, ale też delikatnie. Wielu osobom ten zapach powinien przypaść do gustu. Mnie on bardzo odpowiada.
Krem wchłania się w miarę szybko, ale pozostawia delikatny film na dłoniach, wyczuwalny jeszcze przez chwilę. Może dzięki temu krem naprawdę fajnie nawilża, przez co używałam go trochę rzadziej niż przeciętny krem do rąk. Poza tym kilka razy moje dłonie były lekko przesuszone i zaczerwienione przez wiatr (ach te jazdy na rowerze i motorze), ale ten krem przyniósł im ulgę.
Bardzo polubiłam ten produkt  i kupiłam już kolejne opakowanie kremu, ale tym razem w niebieskiej tubce. Zobaczymy, czy dorówna różowej.
Aha, cena kremu waha się w granicach 8-9 zł, a na promocjach można go upolować taniej.

Znacie markę Evree? Lubicie ich kremy do rąk?

Pozdrawiam,
AnnKa






https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/