Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.06.2016

Spa dla włosów #17 – z odżywką odbudowującą YR


Dawno nie robiłam wpisu z serii SdW, ale ostatnio nie miałam zbyt wiele wolnego czasu. Na szczęście wszystko powoli wraca do normy, a ja wracam z kolejnymi SdW.

Tym razem użyłam:

Olej: Babydream fur Mama
Mycie: Mydło cedrowe Bania Agafii
Odżywka: Yves Rocher odżywka odbudowująca
Stylizacja: Żel z siemienia lnianego + żel Syoss 1:1


Na suche włosy nałożyłam olejek Babydream na całą noc. Rano umyłam włosy mydłem cedrowym, a następnie na 15 minut nałożyłam odżywkę YR. W ociekające wodą włosy wgniotłam mieszankę dwóch żeli (starałam się je zmieszać w równych proporcjach). Włosy odgniotłam w koszulkę i pozwoliłam im naturalnie wyschnąć. Na koniec odgniotłam jedynie suche włosy w koszulkę.

Efekt?

Włosy są gładki i miękkie. Skręt jest ładnie podkreślony, ale trochę za bardzo chaotycznie, zwłaszcza z lewej strony. Mimo to nie jest źle, ale z pewnością bywało lepiej. Próbowałam już nieraz takiej mieszanki żeli i efekty były zdecydowanie ładniejsze. Cóż, włosy też bywają kapryśne.



A jak Wasze włosy?

Pozdrawiam,
AnnKa

https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/