Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.08.2017

Nawilżająca odżywka do włosów Alterra z granatem i aloesem



Kosmetyki Alterry z serii z granatem i aloesem są bardzo często chwalone przez blogerki i włosomaniaczki. Dość długo przechodziłam obok nich obojętnie, ale pewnego razu natrafiłam na promocję w Rossmannie i postanowiłam przetestować słynną odżywkę nawilżającą. Jak sprawdziła się na moich falach? Zapraszam do recenzji.


W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

Cena: 9,99 zł / 200 ml



Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcolhol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Seed Oil*, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**.

*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.
 
            Odżywka mieści się w miękkim plastikowym opakowaniu zamykanym na klik. Jest ono poręczne i wygodne. Bez problemu dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.
            Zapach odżywki jest świeży, owocowy i nieco słodki. W moim przypadku nie utrzymuje się długo na włosach. Jeśli chodzi o konsystencję jest ona dość gęsta. Produkt łatwo się rozprowadza i nie spływa z włosów. Niestety nie jest zbyt wydajny.
            Miałam spore oczekiwania co do działania tej odżywki i nie zawiodłam się. W końcu w składzie jest kilka olejków, z którymi moje włosy się lubią. Odżywka świetnie wygładza, włosy już przy spłukiwaniu są gładkie i lejące się. Po wyschnięciu są miękkie, sypkie i nawilżone, ładnie się błyszczą. Jedyny minus, jaki zauważyłam po zastosowaniu kosmetyku - delikatnie osłabia skręt moich fal.
 Odżywkę polubiłam i jak najbardziej polecam. Lepiej tylko stosować ją zamiennie z jakimś innym produktem, najlepiej emolientowym.


Lubicie kosmetyki Alterry? Jakie inne produkty tej marki polecacie?