Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.01.2018

Odżywka rozjaśniająca Petal Fresh z różą i wiciokrzewem

Kupując odżywkę Petal Fresh, nie kierowałam się tytułowym rozjaśnieniem. Po prostu moja cera bardzo lubi różane kosmetyki i byłam ciekawa, jak kosmetyki z różą sprawdzą się również w innych kategoriach. Marka ma kilka ciekawych odżywek w swojej ofercie, w tym jedną do skóry głowy. Nie ukrywam, że ciekawią mnie pozostałe wersje, póki co skupmy się jednak na odżywce z różą i wiciokrzewem.


Bądź zdrowa i piękna z Petal Fresh Organics. Składniki pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellat Certification Services. Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważone pH, nietestowany na zwierzętach. Róża i wiciokrzew dzięki swoim właściwościom rozjaśniającym i oczyszczającym, głęboko oczyszczają włosy podczas gdy kwiatowy zapach szamponu przynosi ukojenie zmysłów. Poczuj ukojenie oraz wygładzenie włosów dzięki witaminom zawartym w wyciągu z róży wiciokrzewu. Odżywka jest idealna dla włosów po zabiegach keratynowych.


INCI: Aqua (woda), Glycerin (gliceryna), Isopropyl Palmitate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hydroxypropyl Methylcellulose (zagęstniki i emolienty), *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (oliwa z oliwek), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (olej ze słonecznika), Tocopheryl Acetate (wit. E), Retinyl Palmitate (wit. A), Panthenol (wit. B5), *Rosa Centifolia (Rose) Flower Extract (wyciąg z róży), *Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract (wyciąg z wiciokrzewu), *Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract (wyciąg z szałwii) *Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil (olej z orzechów babassu), *Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract (wyciąg z kwiatów podbiału), *Achillea Millefolium (Yarrow) Extract (wyciąg z krwawnika), *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract (wyciąg ze skrzypu polnego), *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract (wyciąg z liści rozmarynu), Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract (wyciąg z korzeni prawoślazu), *Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract (wyciąg z kwiatów rumianku), *Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract (wyciąg z liści melisy), *Thymus Vulgaris (Thyme) Extract (wyciąg z tymianku), Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol (konserwnty), Parfum (zapach).

Odżywkę możemy zaliczyć do nawilżająco-emolientowej. Znajdziemy w niej również sporo wyciągów roślinnych.

Cena: 17-24 zł / 355 ml



Odżywkę otrzymujemy w plastikowej butelce z wygodnym dozownikiem. Szata graficzna jest prosta, ale przykuwa uwagę. Mnie się podoba. Sama odżywka ma średnio gęstą konsystencję i kwiatowy, nieco słodki zapach. Nie zachwycił mnie on specjalnie, ale jest w miarę przyjemny. Niektórych może on męczyć. Nie utrzymuje się na włosach.
Odżywkę nakładałam po myciu na kilka minut lub nawet na pół godziny. Za każdym razem działała podobnie. Włosy były fajnie nawilżone i wygładzone, dobrze się układały. Były miękkie i błyszczące. Nie zauważyłam, by rozjaśniała włosy, ale nie używałam jej non stop, tylko na zmianę z innymi maskami i odżywkami. Nie wpłynęła też w żaden sposób na skręt moich włosów.
Często stosowałam ją także jako odżywkę bez spłukiwania. Nakładałam niewielką porcję na ociekające wodą włosy, a następnie wgniatałam stylizator. Odżywka dość fajnie chroniła włosy przed wysuszeniem (uroki żeli) i wygładzała.
Raz spróbowałam umyć nią głowę i o ile w pierwszy dzień włosy wyglądały fajnie i były ładnie odbite od nasady, tak na następny dzień miałam wrażenie, że mam już tłuste włosy. Więcej nie  miałam ochoty próbować.

Podsumowując:
+ ułatwia rozczesanie włosów
+ nawilża
+ wygładza
+ włosy ładnie się układają, są miękkie i błyszczące
+/- kwiatowy zapach 


Moim zdaniem to bardzo dobra odżywka, ale nie zrobiła na mnie specjalnego wrażenia. Jeśli jednak spotkam kiedyś odżywki tej marki na promocji, chętnie przetestuję inną wersję.


A Wy znacie odżywki Petal Fresh?