Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.06.2016

Zapuśćmy się na wiosnę – maj 2016 i całościowe podsumowanie akcji



         To już koniec akcji "Zapuśćmy się na wiosnę". Czas minął bardzo szybko, ale moje włosy trochę przez ten czas podrosły. Co stosowałam w maju?
          Przez pierwszych kilka dni wcierałam w skórę głowy wcierkę Jantar i wykonywałam masaż szczotką TT, aż wcierka dobiła dna. Przez cały maj piłam skrzypokrzywę – 1 torebkę skrzypu i 1 łyżeczkę suszonej pokrzywy parzyłam i piłam codziennie rano. I to właściwie wszystko. Skromnie, prawda? Może dlatego włosy urosły mi 1,5 cm.


Poprzednie miesiące

Luty:
- przez  3 tygodnie wcierka Jantar + masaż TT
- ostatni tydzień – picie siemienia lnianego
Przyrost 3 cm

Marzec:
- picie siemienia lnianego
Przyrost 1 cm

Kwiecień:
- picie siemienia lnianego
- 3 tygodnie wcierka Jantar + masaż TT
Przyrost 3 cm

         Włosy mierzyłam zawsze zaraz po myciu, mokre - wtedy są najprostsze. Suche włosy wywijają mi się i pomiar byłby niedokładny. Co zresztą widać na zdjęciach.



         Łącznie w czasie trwania akcji włosy urosły 8,5 cm. Porównanie włosów przed i po akcji:


         A jak Wy przyśpieszacie porost włosów?

Pozdrawiam,
AnnKa


Przypominam, że możecie śledzić mój profil na Facebooku i Instagramie:
 
https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/