Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.2016

Spa dla włosów #24 – z odżywką kokosową Hello Nature

W nowościach pokazywałam Wam ciekawe pudełeczko Only You Dookoła włosów. Obecnie jestem w trakcie testów tych kosmetyków. Wykorzystałam je także w ten weekend. Jak?

Mycie: szampon wzmacniający Ziaja
Odżywka: z olejem kokosowym Hello Nature
Stylizacja: olejek w kremie Marion i krem Isana Pure Locken

Włosy umyłam szamponem wzmacniającym Ziaja. Na lekko osuszone koszulką włosy nałożyłam odżywkę kokosową Hello Nature (swoją drogą ma bardzo kokosowy zapach, wielu z Was pewnością przypadnie do gustu). Rozczesałam włosy i po niecałych 20 minutach spłukałam  odżywkę. Włosy owinęłam w bawełniany podkoszulek. Po chwili wgniotłam w nie olejek w kremie Marion, a następnie krem Isany. Chwilę pougniatałam włosy i zostawiłam je do wyschnięcia.

Efekt?

Włosy ładnie się pokręciły, niestety zdjęcie nie do końca oddaje ten efekt. Może niektóre włosy lekko się spuszyły, ale całość prezentowała się dobrze. Obawiałam się trochę tej odżywki z olejkiem kokosowym, ale okazało się, że niepotrzebnie. Olejek nie pojawia się na początku składu, a poza tym występuje w towarzystwie kilku innych olei.







Znacie te kosmetyki? Jak się mają Wasze włosy?