Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.11.2016

Odżywka Hello Nature Coconut Oil – kokosowa przyjemność?


Olejek kokosowy kiedyś miałam, ale na moich włosach spisał się średnio. Nie źle, ani nie dobrze. Trochę obawiałam się tej odzywki, ale kiedy ją otworzyłam i powąchałam, nabrałam ochoty na jej wypróbowanie. Jak więc się spisała?



Linia Hello Nature to pielęgnacja włosów inspirowana naturą. Pozyskaliśmy z przyrody to co najcenniejsze, aby zadbać o twoje włosy w codziennym rytuale delikatnej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie, do 93% składników pochodzenia naturalnego.
Odżywka olejek kokosowy nawilżenie i odbudowa to nawilżenie i intensywna regeneracja włosów. Przywraca im połysk i zdrowy wygląd, włosy stają się wzmocnione i przyjemnie miękkie w dotyku. Olejek kokosowy - chroni włos przed uszkodzeniem oraz utratą protein z włosa.
Sposób użycia: niewielką ilość odżywki rozprowadzić na wilgotnych, umytych szamponem włosach unikając bezpośredniej aplikacji na skórę głowy. Pozostawić na 2-3 minuty, dokładnie spłukać i cieszyć się pięknymi włosami o zapachu kokosowego lata!

Cena: 19,90 zł / 300 ml


Aqua (water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chloride, Quaternium-87, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmonosia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ceteareth-20, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citrid Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal.

Woda, emolient, gliceryna, silikon usuwany łagodnym szamponem, emulgator, antystatyki, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, olej jojoba, olej makadamia, wit. E, pantenol, emulgulator, konserwanty, zapachy.


Odżywka zamknięta jest w plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. Szata graficzna jest ładna, podoba mi się.

Sama odżywka jest dosyć gęsta i czasem trudno ją wydobyć z butelki. Trzeba ją mocno ścisnąć, a plastik jest twardy i czasem muszę się trochę pomęczyć. Za to bardzo ładnie pachnie kokosem, zapach jest przyjemny i nienachalny. Pozostaje na włosach przez jakiś czas.

Odżywkę trzymałam na włosach od 5 do 20 minut, w zależności ile miałam wolnego czasu. Włosy po odżywce były miękkie, wygładzone i jakby bardziej się błyszczały. Nie puszyły się i całkiem ładnie układały. Nawet bez stylizatora (ale z odżywką b/s) bardzo ładnie wyglądały.

Ogólnie odzywkę polubiłam i mogę nazwać ją swoim ulubieńcem. A jeśli lubicie kokosowe kosmetyki, to z pewnością produkt dla Was.

Odżywkę użyłam niedawno w SdW (klik)



Znacie tą odżywkę? Lubicie kokosowe zapachy/kosmetyki?



http://o-you.pl/