Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.10.2016

Spa dla włosów #23 – z maską O’Herbal

Nowa praca trochę poprzestawiała mój grafik. W tygodniu nie mam już zbyt wiele czasu na włosy i znacznie rzadziej je olejuję, ale w weekendy mam okazję nadrobić zaległości. Jakie spa zafundowałam im tym razem?

Olejowanie: olej ze słodkich migdałów
Mycie: mydło miodowe Bania Agafii
Maska: O’Herbal do włosów kręconych i niezdyscyplinowanych
Stylizacja: odżywka Joanna z pokrzywą, krem Isana Pure Locken


Wieczorem na włosy nałożyłam olej ze słodkich migdałów. Głowę umyłam następnego dnia rano mydłem miodowym Agafii, a na lekko osuszone włosy nałożyłam odżywkę O’Herbal. Trzymałam ją pod czepkiem 25 minut, po czym spłukałam włosy letnią wodą i owinęłam je bawełnianą koszulką. Po chwili we włosy wgniotłam odżywkę Joanna oraz porcję kremu Isana. Włosy wyschły naturalnie.

Efekt?
 





A jak tam Wasze włosy?