Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.10.2016

Szampon do włosów Alterra jojoba i migdał

Szampon ten udało mi się wygrać w jednym rozdaniu. Ucieszyłam się, bo czytałam sporo dobrego o tej marce. Jednak po przeczytaniu kilku niezbyt przychylnych recenzji tego konkretnego szamponu, nie byłam pewna, czy to szampon dobry dla mnie. A jak się sprawdził?


Szampon Alterra sensitive Jojoba & Migdał Bio przeznaczony jest do wrażliwej i podrażnionej skóry głowy i delikatnie ją oczyszcza.

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Szampon Alterra sensitive wyprodukowany został ze starannie wybranych surowców najwyższej jakości. Kombinacja specjalnie dopasowanych składników odżywczych, takich jak ekstrakty z jojoba i migdałów znakomicie nadaje się do łagodnego oczyszczania włosów.


Produkt godny zaufania:
  • Nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących.
  • Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych.
  • Zawiera łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące, które pochodzą z surowców roślinnych.
  • Jego tolerancja przez skórę jest potwierdzona dermatologicznie.
  • Produkt odpowiedni dla wegan.

Cena: 9,99zł/200 ml



Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Alcohol*, Glycerin, Coco- Glucoside, Caprylyl/Capryl Glucoside, Acetum*, Xantan Gum, Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Extract*, Avena Sativa Stalk Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Extract, Parfum**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**.
*z rolnictwa ekologicznego.
**składniki naturalnych olejków eterycznych.


 
Szampon otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na klik. Szata graficzna - średnia. Za to bez trudu wydobędziemy szampon ze środka. 
Produkt ma nieco żelową konsystencję, ale w kontakcie ze skórą i wodą, dobrze się pieni. Zapach... Cóż, mnie się nie podoba i uważam, że lekko śmierdzi, ale każda z nas ma inny gust i może komuś taki zapach odpowiada.
W każdym razie szampon dobrze oczyszcza włosy, są prawie takie "skrzypiące". Co prawda lekko je plącze, ale to mi akurat nie przeszkadza. I tak zawsze po myciu stosuję maskę lub odżywkę.
Szampon nie nadaje się do częstego stosowania. Próbowałam tego i moje włosy stały się bardzo suche. Na szczęście żel lniany szybko je uratował.
Podsumowując, ten szampon dobrze oczyszcza, ale nie nadaje się do częstego stosowania. Zwłaszcza przy suchych z natury włosach, jak moje. Ja raczej nie sięgnę po niego ponownie, ale chętnie wypróbuję inne wersje szamponu Alterra.


Lubicie produkty Alterra?