Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.10.2016

Spa dla włosów #22 - pierwszy raz z kremem Isana

Ostatnio miałam mniej wolnego czasu, z racji tego, że rozpoczynam nową pracę. Na szczęście miałam kilka postów w zanadrzu. Może trochę mniej udzielam się na innych blogach, ale jeszcze jeden tydzień i wszytko powinno się unormować. Tymczasem zapraszam na kolejne SdW.

Olejowanie: olej Loton makadamia i awokado
Mycie: szampon dla dzieci Himalaya Herbals
Balsam: Bania Agafia z maliną moroszką
Stylizacja: oleokrem Biovax i krem Isana Pure Locken


Na suche włosy nałożyłam olej Loton. Po dwóch godzinach włosy umyłam szamponem Himalaya Herbals tzw. metodą kubeczkową. Na długość włosów nałożyłam balsam Agafii, po czym je rozczesałam i po 15 minutach spłukałam włosy letnią wodą. Włosy osuszyłam koszulką bawełnianą, a następnie wgniotłam we włosy oleokrem Biovax i krem Isana.

Kiedy włosy schły robiły się strączki, ale po całkowitym wyschnięciu były miękkie i sypkie. Włosy nawet ładnie się układają, ale muszę jeszcze posprawdzać, jaka porcja kremu będzie najlepsza dla moich włosów.

Jesienne światło nie zawsze sprzyja fotografiom, ale postaram się je jeszcze rozpracować.

bez lampy
z lampą



A jak tam Wasze włosy?