Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.2016

Krem Biolaven na noc, czyli winogronowo lawendowe nawilżenie

Krem to nieodzowny element mojej pielęgnacji. Do niedawna stosowałam jeden krem na dzień i na noc, ale obecnie staram się to zmienić. Krem Biolaven na noc dostałam jako gratis podczas zakupów przy konsultacjach Sylveco w drogerii Naturze i chętnie zabrałam się za jego testowanie. Tym bardziej, że Biolaven to taka odnoga Sylveco. Jak krem sprawdził się na mojej wrażliwej cerze?



Opis producenta

Nawilżająco-regenerujący krem do twarzy na noc, przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery wymagającej. Zawiera odżywczy olej z pestek winogron, masło avocado, skwalan i witaminę E, które chronią przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników, przywracając skórze miękkość i elastyczność.

Dzięki połączeniu składników silnie nawilżających i łagodzących, wspomaga procesy naprawcze skóry, zachodzące nocą. Naturalny olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, pozostawia skórę miękką i odżywioną.

Cena: 18-25 zł, w zależności od sklepu


Skład

Aqua, Glycine Soja Oil. Vitis Vinifera Seed Oil, Urea, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Persea Gratissima Butter, Glyceryl Stearate, Squalane, Stearic Acid, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Woda, olej sojowy, olej z pestek winogron, mocznik, emulgator, masło awokado, emolient,  skwalan,  emulgator, pantenol (prowit. B5), emolient, zagęstnik, konserwant, olejek lawendowy, zapach, konserwant


Moja opinia

            Krem otrzymujemy w kartonowym opakowaniu i z mnóstwem informacji na temat kremu i jego składników. Sam krem umieszczony jest w miękkiej tubce o pojemności 50 ml. Szata graficzna kartoniku oraz kremu bardzo mi się podoba - jest taka minimalna i naturalna.
            Zaraz przy dozowaniu kremu wokół roznosi się dość mocny winogronowy zapach. Narzeczony stwierdził, że pachnie jak sok z winogron, taki świeżo zrobiony. Z pewnością nie wszystkim zapach przypadnie do gustu. Przyznaję, że mnie czasami on męczy, a innym razem nawet się podoba. Kobieta w końcu zmienną jest.
Krem ma dość lekką formułę w porównaniu do niektórych kremów na noc. Może dzięki temu dobrze się go rozprowadza, a krem dość szybko się wchłania. Po jego użyciu buzia rano jest nawilżona i promienna. Skóra wydaje się ukojona, a zaczerwienienia i podrażnienia mniej widoczne.
Niestety przy codziennym stosowaniu krem lekko mnie zapychał, ale zaczęłam go stosować co drugi dzień. i tak krem spisuje się naprawdę świetnie.
Podsumowując, krem Biolaven na noc to całkiem dobry krem, ale niestety zapach nie wszystkim się spodoba, a bardziej wrażliwe cery może lekko zapchać. Osobiście nie jestem pewna, czy skuszę się na kolejne opakowanie kremu. Kusi mnie za to szampon Biolaven, naczytałam się o nim ostatnio sporo dobrego.

Znacie markę Biolaven? Lubicie ich kosmetyki?




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/