Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.2017

Rok 2017 – blogowe podsumowanie

Rok 2017 dobiega końca. Pomyślałam, że to dobry moment na małe podsumowanie. Dla mnie był to wyjątkowy i przełomowy rok – wyszłam za mąż, przeprowadziłam się. Tak jakbym zaczynała wiele rzeczy od początku. Na blogu również nastąpiło kilka zmian. Początek roku pod tym względem nie należał do udanych, nowa praca, późne powroty do domu. Nie miałam czasu na robienie zdjęć, a bez nich jakby nie ma co pisać. W połowie roku jednak zmobilizowałam siły i powróciłam, choć nadal nie jestem zbyt regularna w publikowaniu postów. Zamierzam jednak nad tym popracować. Trzymajcie za mnie kciuki.


Jeśli chodzi o bloga powstało w tym roku zaledwie 60 postów, z tym 61. Nie najlepszy wynik, ale w nowym roku nad tym popracuję i obiecuję poprawę. Tymczasem tak prezentuje się lista 5 najchętniej czytanych przez Was postów 2017 roku:












Bloga obserwuje już ponad 200 osób, za co bardzo serdecznie Wam dziękuję. Dzięki Wam moja praca nie idzie na marne, bo wiem, że ktoś mnie czyta i komentuje. Naprawdę uwielbiam czytać Wasze komentarze. To bardzo motywuje do pracy i często wywołuje uśmiech na mojej twarzy.



W tym roku również zaczęłam częściej udzielać się na Instagramie. Poniżej możecie zobaczyć najlepsze 9 zdjęć tego roku. Królują kosmetyki oraz moje włosy. Znalazło się także miejsce na zdjęcie ślubne. Na instagramie jest już ze mną ponad 1000 osób za co bardzo serdecznie Wam dziękuję. A jeśli jeszcze nie znacie mojego konta, serdecznie zapraszam – @piekniebycsoba (klik).



Kilka miesięcy temu powstał także fanpage bloga. Jest już ze mną 60 osób, ale wiem, że stać Was na więcej dlatego bardzo serdecznie zapraszam Was do polubienia strony (klik).



Już o północy rozpoczniemy nowy rok i z tej okazji chciałabym Wam życzyć wiele uśmiechu na twarzy, miłości, sukcesów i realizacji marzeń - bo marzenia się realizuje, same się nie spełnią. Wszystkiego najlepszego, kochani i udanej zabawy sylwestrowej. Do zobaczenia w 2018.