Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.10.2017

Mus do ciała Biolove o zapachu borówki

Wiem, że wiele z Was nie przepada za smarowaniem ciała balsamami, ale ja należę do tych osób, które znajdują w tym przyjemność. Oczywiście, o ile produkt ma odpowiednią konsystencję i fajnie się wchłania. Czasami niektóre kosmetyki ciężko rozsmarować lub wchłaniają się bardzo długo, a to już bywa irytujące. Jakiś czas temu skusiłam się na dość słynny już mus do ciała Biolove. Wybrałam dla siebie wersję z borówką, bo bardzo lubię te owoce. Ale czy mus zadbał odpowiednio o moje ciało? Zapraszam do recenzji.


Lekki mus do ciała wzbogacony naturalnymi olejkami i ekstraktem z borówki
redukuje rozstępy, wygładza i uelastycznia skórę.

Cena: 24,99 zł / 150 ml

Skład: Butyrospermum parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Rosa Canina Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Vaccinium Myrtillus fFuit Extract, CI14720, CI42090.


            Mus mieści się w odkręcanym, plastikowym słoiczku. Szata graficzna tej marki bardzo mi się podoba. Jest prosta i od razu kojarzy się z naturalnymi kosmetykami.
             Po odkręceniu słoiczku od razu musiałam powąchać mus i zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Mus pachnie obłędnie owocowo. Z początku tylko go wąchałam i wąchałam :D. Mus ma lekką konsystencję. W kontakcie z naszą skórą zaczyna się topić. Rozprowadza się go szybko i przyjemnie, a wokół roztacza się ten piękny zapach. Tę chwilę bardzo lubię. Niestety, jak dla mnie, mus bardzo długo się wchłania i pozostawia tłustą warstewkę na skórze. Na szczęście nie brudzi ubrań ani pościeli. Jeśli chodzi o działanie, mus bardzo fajnie nawilża i natłuszcza skórę. Przy regularnym stosowaniu odżywia ją i uelastycznia. Ja lubię od czasu do czasu posmarować nim dłonie, w szczególności skórki przy paznokciach. Bardzo fajnie je zmiękcza i nawilża.
             Mus uwielbiam za piękny zapach, konsystencję i działanie. Denerwuje mnie tylko, że tak długo się wchłania.







hh
Znacie musy Biolove? Jakie kosmetyki tej marki lubicie?