Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.05.2016

Peeling myjący Joanna Naturia z grejpfrutem





Uwielbiam peelingi. Mogę nie mieć żelu pod prysznic, ale peelingu nie może zabraknąć. Zawsze muszę mieć jakiś pod ręką.
Ostatnio w Naturze do mojego koszyczka trafi peeling Joanny za 4,99 zł. Kiedyś już miałam peeling z tej serii i pamiętam, że byłam z niego zadowolona.
Czy tym razem było podobnie?



Opis producenta 


Joanna Naturia Peeling myjący Grejpfrut doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z grejpfrutem oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.



Wspaniałe rezultaty:

·         Oczyszczona i odświeżona skóra,

·         Gładsza i milsza w dotyku,

·         Przyjemnie pachnąca



Skład

Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Polyquaternium-7, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citrus Grandis Fruit Extract (wyciąg z grejpfrutu), Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Limonene, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl:16255, Cl:19140, Cl:77499.

 

Moja opinia

Peeling zamknięty jest w 100 ml buteleczce z plastiku. Szata graficzna prosta i przyjemna dla oka. Plastik jest przezroczysty, więc widzimy, ile produktu nam zostało.
Peeling bez problemu wydobędziemy z opakowania. Ma konsystencję typową dla żelów z peelingiem. Łatwo się rozprowadza i delikatnie pieni. Drobinki są małe i nie należą do mocnych zdzieraków, mimo to po użyciu peelingu skóra jest gładka i miła w dotyku. Produkt w żaden sposób nie wysusza i nie podrażnia.
Niewątpliwie mocną stroną peelingu jest jego zapach. Produkt rzeczywiście pachnie grejpfrutem i według mnie nie jest to chemiczny aromat. Zapach jest energetyzujący i świeży. Mnie dodaje on energii i naprawdę uwielbiam się nim myć.
Jedno opakowanie takiego peelingu bez problemu starczy na kilka użyć. Nie jest to najbardziej wydajny, ani naturalny peeling jaki miałam, ale za tą cenę nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
Jestem ciekawa również innych wariantów zapachowych tego peelingu i z przyjemnością kiedyś po nie sięgnę.

A wy? Znacie peelingi z tej serii? Może macie swój ulubiony wariant zapachowy?

Pozdrawiam,
AnnKa


Przypominam, że możecie śledzić mój profil na Facebooku i Instagramie.