Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.09.2016

Spa dla włosów #21 – olejowanie na żel lniany



Ostatnio moje włosy stały bardziej suche niż zazwyczaj, dlatego postawiłam na mocno nawilżająco-emolientową pielęgnację. Miałam nadzieję, że to nawilży i ujarzmi trochę moje włosy.

Olejowanie: olej ze słodkich migdałów na żel lniany
Mycie: maska Scandic Fruit
Maska: Biovax do włosów ciemnych
Stylizacja: żel Syoss + żel lniany + odrobina oleju ze słodkich migdałów

Włosy lekko zmoczyłam wodą, po czym nałożyłam na nie żel lniany oraz olej ze słodkich migdałów. Następnie rozczesałam włosy i zostawiłam je w spokoju na ok. 2 godziny. Po tym czasie umyłam włosy rozrzedzoną maską Scandic Fruit. Na długość włosów nałożyłam maskę Biovax do włosów ciemnych i założyłam czepek na głowę. Dodatkowo owinęłam tył głowy koszulką, by maska mogła lepiej zadziałać. Pół godziny później spłukałam włosy chłodniejszą wodą. Na koniec wgniotłam we włosy odrobinę żelowej mieszanki. Użyłam naprawdę niewielkiej ilości mieszanki, bo nie zależało mi na wydobyciu skrętu, ale na ujarzmienu włosów.

Efekt?

Włosy są niesamowicie miękkie i błyszczące. Dość fajnie się układają.



włoski w całej okazałości




Lubicie siemię lniane w pielęgnacji włosów?



https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/