Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.09.2016

Liebster Blog Award



Ostatnio zostałam nominowania do Libster Blog Award przez Karolinę z bloga Sianowłos. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie.

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu." 


1.      Osoby, które Cię inspirują?

Podziwiam wiele osób, które dzięki silnej woli spełniły swoje marzenia. Mimo to nie inspiruję się nikim. Każdy z nas jest inny, ma inne marzenia oraz własne pomysły na życie. Co prawda czasem inspiruje mnie piosenka, którą usłyszę lub fragment książki, którą przeczytam – ale nie mam jednej osoby, od której czerpałabym inspiracje.

2.      Jakie masz pasje?

Jestem uzależniona od książek, seriali i  oczywiście od blogów. Zakładając swojego bloga, nie spodziewałam się, że tak mnie on „pochłonie”. Uwielbiam też gotować i piec ciasta, wypróbowywać nowe przepisy.

3.      Jakie cechy cenisz w ludziach?

Szczerość oraz lojalność.

4.      Co sprawia Ci ogromną radość?

Przebywanie wśród bliskich, wspólne święta, grille i imprezy. Cieszy mnie, kiedy jesteśmy wszyscy razem - tacy zjednoczeni i otwarci na siebie.

5.      W jaki sposób osiągasz swoje cele?

To już zależy od celu. Zazwyczaj planuję i powoli zbliżam się do celu – chyba że ten od razu mam na wyciągnięcie ręki.

6.      Co najbardziej w sobie lubisz?

Trudne pytanie. Gdyby brzmiało, czego w sobie nie lubię – odpowiedziałabym od razu, że nieśmiałości. Natomiast co w sobie lubię… Chyba to, że  jestem uparta i jeśli na czymś mi naprawdę zależy, staram się to osiągnąć.

7.      Ulubione jedzenie?

Uwielbiam wszelkiego rodzaju makarony – spaghetti, makaron ze szpinakiem, zapiekanki itd.

8.      Najlepszy według Ciebie kosmetyk wszechczasów to?

Dla mnie wybawieniem okazał się lekki krem nagietkowy od Sylveco. Świetnie nawilża i koi moją wrażliwą cerę.

9.      Skąd pomysł na prowadzenie bloga?

Siedziałam w domu, szukając pracy – miałam dużo wolnego czasu. Zawsze lubiłam pisać, więc postanowiłam spróbować swoich sił w prowadzeniu bloga. Poza tym stwierdziłam, że blog pomoże mi zmotywować się do trochę lepszej pielęgnacji.

10.  Książka, lub film, które polecasz z całego serca.

Jejku, książki mogłabym tu wymieniać i wymieniać. Ogólnie polecam powieści Jodi Picoult – zwłaszcza „Bez mojej zgody” i „19 minut”.  Autorka porusza dość trudne tematy, ale w świetnym stylu. Przy tej pierwszej książce, warto  dodatkowo zaopatrzyć się w opakowanie chusteczek.

Poza tym fanom kryminałów i sensacji, polecam Jo Nesbo i cykl z Harrym Holem, a fanom fantastyki cykl Kłamca  Jakuba Ćwieka lub popularną przez serial sagę Pieśń Lodu i Ognia George'a R. R. Martina.

Możecie również znaleźć mnie na Lubimyczytać (mój profil) - tam na bieżąco zaznaczam, co czytam oraz oceniam przeczytane książki. Jeśli macie tam konto, chętnie przyjmę Was do znajomych.

Jeśli chodzi o filmy, może wymienię kilka – „Skazani na Shawshank”, „Zielona mila”, „I że cię nie opuszczę”. Są też takie filmy, które najlepsze są, gdy ogląda się je po raz pierwszy, jak np. „Iluzja”, „Połączenie”, czy „Prestiż”. Jeśli jeszcze ich nie znacie, polecam.



Moje pytania:

1.      Skąd pomysł na założenie bloga?
2.      Jakiej muzyki lubisz słuchać?
3.      Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
4.      Co Cię motywuje do działania?
5.      Jaki jest Twój kosmetyczny hit?
6.      Co najbardziej w sobie lubisz?
7.      Jak lubisz spędzać swój wolny czas?
8.      Czy jest książka lub film, który wpłynął na Ciebie w jakiś sposób?
9.      Jakiej czynności w pielęgnacji nie lubisz?
10.  Gdzie najczęściej robisz kosmetyczne zakupy?



Jeśli chodzi o nominacje, to nie za bardzo wiem, kogo tutaj wymienić. Nie wszyscy lubią takie nominacje. Mimo to szczerze zachęcam Was wszystkich do odpowiedzi na te pytania. Chętnie poznam Was bliżej. Możecie odpowiedzieć na wszystkie pytania u siebie na blogu lub na jakieś wybrane tutaj w komentarzu. Będzie mi bardzo miło, jeśli to zrobicie i zapewniam – przeczytam to z przyjemnością.




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/