Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.07.2016

Olejek hibiskusowy Khadi w pielęgnacji twarzy

Olejek ten kupiłam z myślą o wieczornej pielęgnacji twarzy. Z początku kusiły mnie inne olejki, ale niestety nie były dostępne w sklepie i tak trochę w ciemno zdecydowałam się na Khadi. Jak się sprawdził?


Opis producenta

Olejek do twarzy i ciała z hibiskusem zalecany jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej. Skutecznie nawilża skórę oraz pomaga pozbyć się nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.
·         Kwiat hibiskusa relaksuje i uspokaja skórę, zwiększa jej elastyczność oraz wzmacnia jej regenerację
·         Anantmool (Hemidismus indica) poprawia cerę, łagodzi uczucie pieczenia skóry.
·         Drzewo sandałowe chłodzi skórę wrażliwą, dodaje jej blasku.
·         Lajjlu wykazuje właściwości chłodzące, działa sebostatycznie.
·         Rumianek błękitny działa przeciwzapalnie, jest bardzo korzystny dla osób o skórze wrażliwej.
·         Mięta ochładza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków, łagodzi objawy stresu.
·         Wetiweria pachnąca odżywia skórę, redukuje zmarszczki, ochładza skórę wrażliwą, redukuje produkcję sebum.
·         Olej sezamowy (Sesamum indicum) posiada właściwości kojące, nawilża i wygładza skórę.
·         Olej słonecznikowy nawilża i regeneruje, jest bogatym źródłem witaminy E.
·         Niebieski rumianek uspokaja i harmonizuje ciało i umysł.

Olejek wykazuje czynne działanie aromaterapeutyczne.

Sposób użycia: Niewielką ilość olejku użyć do masażu twarzy i całego ciała. Olejek wchłania się bardzo szybko. Przeznaczony do codziennego stosowania.



Skład

Oryza sativa oil (olej ryżowy), Sesamum indicum oil  (olej z sezamu indyjskiego ),Helianthus annuus oil (olej słonecznikowy ), Hibiscus rosa sinensis (hibiskus), Hemidesmus indicus, Vetiveria zizanoides (wetiweria pachnąca), Tocopheryl (witamina E), Mimosa pudica (mimoza), Santalum album (drzewo sandałowe ), Onosma hispidum, Mentha piperita (mięta pieprzowa), Matricaria chamomilla (rumianek), Prunus dulcis (migdałowiec zwyczajny), Triticum vulgare (olej z kiełków pszenicy ), Daucus carota sativa (Marchew zwyczajna), Geraniol, Linalool, Citronellol, Limonene (olejki eteryczne, zapachy).



Moja opinia

            Olejek mieści się w małej 10 ml buteleczce z bezbarwnego szkła. Buteleczka jest odkręcana, a na gwincie umieszczono kroplomierz. Olej ten ma specyficzny, mocny zapach i z pewnością nie każdemu przypadnie on do gustu.
            Ja olejek stosowałam do pielęgnacji twarzy. Kilkoma (2-3)  kroplami olejku masowałam oczyszczoną wcześniej skórę i pozostawiałam do wchłonięcia. Chwile to trwało, olejek błyszczał się na twarzy, więc taki zabieg wykonywałam wieczorem 1-2 razy w tygodniu. Rano buzia była gładka, a jej koloryt ładnie wyrównany. Skóra wyglądała na odżywioną i nawilżoną. Niestety przy częstszym stosowaniu olejek miał tendencję do zapychania, nawet jeśli jego kroplę wymieszałam z kremem.
            Spróbowałam również olejku do olejowania włosów przed myciem, ale niestety spowodował u mnie jedynie puch.
            Olejek mimo małej pojemności jest bardzo wydajny i całkiem fajnie odżywia skórę twarzy, ale wątpię, bym sięgnęła po niego ponownie. Efekty nie zachwyciły mnie aż tak.
            10 ml buteleczka kosztuje 12-14 zł, dostępna jest również wersja 100 ml – a jej cena waha się w granicach czterdziestu kilku złotych. Jeśli ktoś lubi olejki, myślę, że warto spróbować.


Lubicie olejki w pielęgnacji twarzy?




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/