Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.02.2016

Nowości stycznia



 Chyba każda z nas uwielbia zakupy. Ja również. W styczniu najwięcej nowości pojawiło się u mnie z pielęgnacji - ciała, twarzy i włosów. 



Krem nawilżający Dermacos
Kupiłam go ze względu, że jest hipoalergiczny, a moja cera jest bardzo wrażliwa. Drogeryjne kremy zazwyczaj ją podrażniają. Jak na razie spisuje się bardzo dobrze – niedługo pojawi się recenzja.





Maseczka oczyszczająca Apis
Maseczka z minerałami z Morza Martwego. Użyłam jej na razie dwa razy, ale jestem zadowolona. Napiszę o niej więcej, gdy dobrze ją przetestuję.





Maseczka peel-off
Recenzja tutaj. Fajna maseczka, ale wolę jednak takie o większej pojemności.





Zestaw Jantar
W skład zestawu wchodzi szampon, wcierka i mgiełka. Szampon bardzo lubię, wcierkę zaczęłam dopiero stosować. Trochę boje się mgiełki, bo podobno może wysuszać. Wicie coś na ten temat?





Kallos Multivitamin
Kupiłam, gdy zdenkowałam Blueberry. I mam wrażenie, że działa lepiej od jagódki. Użyłam w ostatnim SdW – tutaj.





Zestaw Tutti Frutti - wiśnia i porzeczka
Trafiłam na promocję w Pepco i za cały zestaw zapłaciłam 9,99 zł. Jest olejek do kapieli i pod prysznic, peeling oraz masło. Trochę obawiałam się zapachu, ale niepotrzebnie. Pachnie owocowo, ale nie nachalnie – i nie jak wiśniówka.




Peeling Idaliq
Nie kupiłabym go teraz, ale nie mogłam ominąć takiej okazji. Na wyprzedaży zamiast 21 zł, zapłaciłam 10 zł. Już się nie mogę doczekać, aż go przetestuję. 





Maska Scandic Milk
Tej maski nie chciałam. Zamówiłam na allegro wersję owocową (miałam nią myć głowę), ale niestety zabrakło jej w magazynie. Umówiłam się z właścicielem, że w zamian wyśle mi inną – trafiło na wersję milk. Kiedyś na pewno jej użyję.






Krem-maska do rąk i paznokci Eveline
Skusiłam się na nią w Rossmanie. Miałam zamiar kupić krem Evree, ale ten jakoś bardziej do mnie przemówił.

Żel Syoss Man
Po zachwytach Kasi na fali w końcu zdecydowałam się go kupić. Muszę tylko nauczyć się go używać i reanimować swoje „loczki” następnego dnia.


Znacie coś z tych kosmetyków? A może coś Was zaciekawiło?

Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: