Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.12.2015

Czekolada z pomarańczą. Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy BingoSpa

Follow my blog with Bloglovin

Zaciekawił mnie ten szampon, ponieważ miał dobrze działać na skórę głowy, nie tylko na włosy. Kupiłam go w sklepie BingoSpa TUTAJ. Buteleczka 300 ml szamponu kosztuje 12,50 zł. Jak się sprawdził?

Opis producenta
Dobroczynne właściwości czekolady cenili Olmekowie, pradawni mieszkańcy Meksyku. Jest to mieszanka kakao i masła kakaowego. Działa relaksująco, uspokajająco, jest źródłem energii dla mózgu. Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry i włosów. Antyoksydanty,  znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez włosykolagenu, elastyny i innych protein.
Substancje zawarte w czkoladzie posiadają  właściwości silnie nawilżające, przeciwutleniające, tonizujące. Drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują, działają kojąco. Właściwości te związane są z obecnością w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
·         nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina, 
·         antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole. 
Czekolada zawiera również witaminy: A, B1, B2, B3, E, PP, a także węglowodany, białko, błonnik, flawonoidy, alkaloidy oraz mikroelementy np.: magnez, żelazo.
Wszystkie te magiczne składniki powodują wygładzenie i uelastycznienie powierzchni włosów oraz wzmocnienie cebulek włosowych, zapewniają skórze głowy optymalne nawilżenie. Szampon BingoSpa ułatwi rozczesywanie, sprawi, że włosy staną się jedwabiście gładkie, lśniące i miłe w dotyku.

Skład

Woda, SLES, substancja myjąca, zagęszczacz, antystatyk, masło kakaowe, wyciąg z pestek pomarańczy gorzkiej, humektant, woda, wyciąg z rozmarynu, z rumianku, z arniki górskiej, z jasnoty białej, z szałwii lekarskiej, z rukwi wodnej, z korzenia łopianu, ze skórki cytryny, z bluszczu pospolitego, z nagietka lekarskiego, z nasturcji większej, olej ze słodkich migdałów, kwas mlekowy, konserwanty zapach, brąz HT


Moja opinia

Szampon ładnie prezentuje się w butelce, ale trzeba pamiętać, żeby odkręcić ją przed prysznicem. Z mokrymi rękami naprawdę ciężko to zrobić.
Szampon ma gęstą konsystencję, ja rozcieńczyłam go małą ilością wody. Zazwyczaj tak robię z szamponami. Łatwiej się wtedy rozprowadzają i lepiej pienią. Produkt ma czekoladowo-pomarańczowy zapach, ale wydaje mi się on chemiczny. Niezbyt mi się podoba, ale nie utrzymuje się długo na włosach.
W zależności od potrzeb głowę myję nim raz lub dwa razy. Bez problemu domywa oleje oraz różnego rodzaju maski.  Po drugim myciu uzyskujemy efekt trzeszczących włosów.
Czy działa na skórę głowy? Mam wrażenie, że tak. Jest lepiej oczyszczona i nawilżona.
Podsumowując, działanie szamponu oceniam na plus, choć wątpię, bym kupiła go ponownie. Po prostu nie mój typ. Za to na KWC  ma kilka dobrych opini.