Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.12.2016

Evree Max Repair - krem do rąk


Święta minęły bardzo szybko. Przez ten czas niemal nie korzystałam z komputera, dopiero dziś wieczorem znalazłam chwilę na przejrzenie listy obserwowanych blogów i opublikowanie kolejnego posta. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o kremie do rąk Evree, tym razem wersji Max Repair w czerwonej tubce przeznaczonej do bardzo suchej i podrażnionej skóry. Jak się sprawdził u mnie?

 
Regeneracyjny krem do rąk do bardzo suchej i podrażnionej skóry. Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejków arganowego i avocado oraz d-panthenolu: zregeneruje i nawilży zniszczony naskórek; ukoi podrażnione i spierzchnięte dłonie; przywróci skórze miękkość i elastyczność. Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości! Przebadany dermatologicznie.
 

Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride*, Glycerin**, Urea, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil**, Glyceryl Stearate*, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hexyl Laurate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isehexadecane, Polysorbate 80, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil**, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance). * surowiec pochodzenia roślinnego. **surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.



Krem otrzymujemy w tubce z miękkiego plastiku o pojemności 100 ml. Opakowanie zamykane na klik, najwygodniejsze w tym przypadku. Szata graficzna ładna i przejrzysta.
Krem ma białą barwę. Zapach wydaje mi się lekko mydlany, całkiem przyjemny, ale bez rewelacji. Konsystencja nie za rzadka, ani nie za gęsta. Produkt dobrze się rozprowadza i w miarę szybko wchłania.
Po użyciu kremu skóra staje się miększa i gładsza. Znika suchość i szorstkość, chociaż na suche skórki przy paznokciach krem mi niestety nie pomaga. Do bardzo suchej skóry może być więc za słaby, dla normalnej powinien być wystarczający. Ja tego kremu używałam 2-3 razy dziennie i wystarczył mi na dość długo.
Ogólnie krem polubiłam. Moim zdaniem plasuje się on między moją (na razie) ulubioną wersją różową a troszkę gorszą wersją niebieską (ale nie próbowałam jeszcze białej wersji kremu, Instant Help). Myślę, że to całkiem przyjemny krem i warto go wypróbować.


Lubicie kremy do rąk Evree?


Evree Total Nutrition (wersja różowa) – klik
Evree Deep Moisture (wersja niebieska) - klik