Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.12.2016

Pierwsze urodziny bloga + 50 faktów o mnie



Dokładnie rok temu opublikowałam pierwszy post na blogu. Przyznaję, że zrobiłam to z nudy. Siedziałam w domu, bez pracy i brakowało mi zajęcia. Blogi czytać lubiłam (i nadal lubię), więc sama postanowiłam spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Nie sądziłam, że tak mnie to wciągnie, a jednak. Przygotowywanie postów, robienie zdjęć i czytanie Waszych komentarzy sprawia mi radość. Także przy okazji dziękuję, że tu zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad.

Na blogu raczej nie piszę o sobie, ale z tej okazji postanowiłam zrobić wyjątek i pokazać Wam się z trochę innej strony. Jeśli macie ochotę poznać mnie bliżej, zapraszam na 50 faktów o mnie.


  1. Urodziłam się w ostatni dzień zimy lub w pierwszy dzień astronomicznej wiosny (zależy jak na to patrzeć), czyli 20 marca 1992 roku. 
  2. Mam trójkę młodszego rodzeństwa – siostrę i dwóch braci.
  3. Mam tylko 157 cm wzrostu i wyglądam młodo – obce osoby często dają mi 16 lat, a w sklepach przy niektórych zakupach pytają o dowód (zwłaszcza gdy jestem bez makijażu).
  4. Uwielbiam czytać książki.
  5. Kiedyś marzyłam o napisaniu własnej powieści – kto wie, może kiedyś mi się uda. Na razie jestem na stażu w wydawnictwie jako korektor składu i przykładam się do powstawania nowych książek.
  6. Rzadko kupuję książki, najczęściej wypożyczam je z biblioteki.
  7. Nie cierpię kawy i nie piję jej wcale. Rzadko też sięgam po cappuccino, czy inkę.
  8. Nie lubię mleka, za kakao też nie przepadam. Toleruję jedynie ciepłe mleko do płatków, ale to też nie zawsze.
  9. Zdecydowanie jestem fanką herbat – zielonych, czerwonych, ziołowych, owocowych. Często próbuję różnych nowych smaków.
  10. Swojego narzeczonego poznałam 13 lipca 2010 roku i wcale nie był to pechowy dzień. Uśmiałam się wtedy jak chyba nigdy wcześniej.
  11. Często słucham muzyki podczas pisania postów. Lubię różne gatunki muzyczne, ale najczęściej słucham jednak różnych odmian rocka.
  12. Noszę aparat ortodontyczny. Jeszcze trochę go ponoszę, ale już nie mogę się doczekać, aż moje ząbki staną się ładne i proste.
  13. Mieszkam na wsi, po drugiej stronie drogi znajduje się już las. Uwielbiam widok z okna swojego pokoju.
  14. We wrześniu wychodzę za mąż i wtedy też się przeprowadzę… na inną wieś. Jakoś nie ciągnie mnie do miasta.
  15. Niestety nie mam prawo jazdy. Podchodziłam do egzaminu, ale niestety byłam zbyt zestresowana i nie zdałam. Postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę i za jakiś czas spróbować ponownie.
  16. Mam uczulenie na pomarańcze. Gdy tylko zjem pomarańczę lub napiję się soku, na mojej buzi pojawiają się krostki.
  17. W szkole nie znosiłam wuefu. Za to teraz lubię poćwiczyć w domu przy muzyce, pojeździć rowerem po okolicy lub pobiegać po lesie. Lepiej się dzięki temu czuję.
  18. Nie cierpię oglądać meczów i innych sportów. Na szczęście mój narzeczony też niezbyt interesuje się sportem.
  19. Studiowałam w Łodzi bibliotekoznawstwo, mało popularny kierunek, ale za to panowała tam miła atmosfera.
  20. Lubię gotować i piec ciasta, wypróbowywać nowe przepisy. Niestety ostatnio nie mam na to zbyt wiele czasu.
  21. Lubię oglądać seriale. Obecnie oglądam m.in. Grę o tron, Dawno, dawno temu, Lucyfera i Teorię wielkiego podrywu.
  22. Dzieci mnie lubią, ale nie mam pojęcia czemu. A może dlatego, że czasem ciężko mi im odmówić?
  23. Nie przepadam za imprezami w klubach, dyskotekach. Wolę bardziej kameralne spotkania.
  24. Lubię za to chodzić na koncerty z okazji różnych dni, dożynek itp. W tym roku byłam między innymi na Irze, naprawdę fajnie wtedy zagrali.
  25. W tym roku pierwszy raz przekroczyłam polską granicę. Wybrałam się z narzeczonym i kilkoma innymi osobami do Chorwacji.
  26. Noszę rozmiar buta 36, na obcasie 35 i czasem naprawdę ciężko znaleźć mi coś fajnego. Często gdy jakiś model wpadnie mi w oko, brakuje mojego rozmiaru.
  27. Często płaczę na filmach lub przy czytaniu książek, zwłaszcza tych smutnych.
  28. Nie spóźniam się, zazwyczaj pojawiam się na miejscu kilka minut wcześniej. Nie lubię też, gdy ktoś się spóźnia.
  29. Nie cierpię pająków, owadów i innych robali. A gdy ktoś podtyka mi je pod nos, uciekam.
  30. Mam dobrą pamięć. Dzięki niej nie musiałam się wiele uczyć w szkole, bo większość informacji pamiętałam z lekcji. Moje średnia zawsze utrzymywała się powyżej 4.
  31. Przez całą podstawówkę i dwa lata gimnazjum nosiłam okulary. Później moja wada zniknęła i do dziś nie wróciła.
  32. Nie potrafię pływać, chociaż w te wakacje próbowałam się tego nauczyć.
  33. Nienawidzę filmów z dubbingiem, zdecydowanie wolę oglądać zagraniczne filmy i seriale z napisami.
  34. Moje stopy i dłonie są często zimne.
  35. Wolę schody niż windy, ale nie przepadam też za ruchomymi schodami.
  36. Jestem typem romantyczki, lubię obejrzeć lub przeczytać fajną historię miłosną, ale nie Greya, czy innego harlequina. Wolę coś bardziej klasycznego, jak np. „Dumę i uprzedzenie”, czy „Jane Eyre”.
  37. Nigdy nie paliłam papierosów, nie lubię też, gdy ktoś pali w mojej obecności. A niestety tata kopci jak smok.
  38. Jestem osobą niezdecydowaną, muszę dobrze przeanalizować sytuację zanim podejmę decyzję.
  39. Lubię, kiedy delikatnie kropi deszcz.
  40. W dzieciństwie szybko się opalałam, teraz słońce słabo mnie łapie i przez cały rok mam jasną karnację.
  41. Lubię chodzić w przeróżnych koszulach, swetrach oraz spódnicach.
  42. Nie cierpię za to dresów, bluz i adidasów. Praktycznie ich nie noszę.
  43. Jestem z natury nieśmiała i ciężko mi nawiązać nowe znajomości.
  44. Jeśli chodzi o zakupy kosmetyków – wole kupować online. Często można kupić je taniej i z pewnością, że są świeże, zwłaszcza kolorówkę. Gdy ostatnio popatrzyłam na półkę z lakierami w Rossmannie, odechciało mi się zakupów.
  45. Ubrań za to nie kupuję przez internet, wolę najpierw je poprzymierzać, dotknąć i sprawdzić metkę ze składami materiału. Niestety często coś podoba mi się na stronie sklepu, ale na żywo już nie.
  46. Chciałabym nosić bardziej wzorzyste ubrania, obecnie próbuję je przemycić do swojej szafy.
  47. Chciałabym mieć artystyczne zdolności – ładnie rysować, szyć lub grać na jakimś instrumencie. Niestety nie potrafię żadnej z tych rzeczy.
  48. Mam dobrze rozwiniętą intuicję. Wiem, czego spodziewać się po niektórych osobach, czy sytuacjach.
  49. Jeśli na czymś mi zależy, potrafię być uparta.
  50. Nie lubię mówić o sobie, ale jednak przełamałam się i uzbierałam 50 faktów o sobie.

Coś Was zaskoczyło? A może chcecie o coś zapytać?
Będzie mi bardzo miło, jeśli w komentarzu napiszecie chociaż jeden fakt o sobie. Taka wymiana informacji :).


Pozdrawiam,
Ania