Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.12.2016

Świąteczne piosenki i filmy


Święta tuż tuż. Dzisiaj w moim domu stanęła w końcu choinka, w powietrzu roznosi się zapach ciasta, a z radia płyną dźwięki kolędy – w końcu czuć tą świąteczną atmosferę. I postanowiłam podzielić się z Wami listą moich ulubionych piosenek i filmów świątecznych. Jeśli macie ochotę, zapraszam.

Listę rozpoczyna nieśmiertelna piosenka Wham! Last Christmas. Może niektórzy mają jej już dosyć, ale ja lubię jej słuchać. Pamiętam, jak uczyłam się jej w gimnazjum na angielskim i całą klasą śpiewaliśmy na klasowej wigilii.



I oczywiście Mariah Carey All I want for Christmas.


Ostatnio w ucho wpadła mi także piosenka Feliz Navidad, często słyszałam ją w pracy w radiu i jakoś polubiłam.



Z polskich piosenek bardzo lubię Desu i Kto wie



oraz Jest taki dzień Czerwonych Gitar.



A jedną z moich ulubionych kolęd jest Gdy śliczna panna.


 

Jeśli zaś chodzi o filmy, chyba każdy z nas ze świętami kojarzy Kevina (klik), również ja. Film lubię i oglądam, chociaż rok temu już go sobie odpuściłam.



Listy do M. (klik) to ciepły, czasem zabawny, a czasem wzruszający film. Niestety nie oglądałam jeszcze drugiej części, ale na pewno to nadrobię w tegoroczne święta.



Miło również wspominam Cud na 34. ulicy (klik). Oglądałam go już kilka razy, film zdecydowanie ma swój urok.




W świąteczny klimat wpasowuje się również Family Man (klik), czyli film o tym, co w życiu ważne.



Przy okazji chciałabym Wam złożyć życzenia wesołych i rodzinnych świąt, mnóstwa zdrówka oraz wspaniałych prezentów pod choinką. I o tym, żebyście nigdy nie zapomnieli, co jest naprawdę ważne w tych świętach.

A ja tymczasem  uciekam obejrzeć Holiday. Nie widziałam jeszcze tego filmu, a koleżanka z pracy bardzo mi go polecała.

A jakie są Wasze ulubione świąteczne piosenki i filmy?