Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.12.2016

Dermedic Tolerans Sensitive - kojący krem nawilżający?


Ci, którzy czytają mnie regularnie, wiedzą, że moja cera jest wrażliwa i płytko unaczynniona. Nie służy jej większość drogeryjnych kosmetyków, dlatego sięgam po te z apteki lub te bardziej naturalne. Do niedawna testowałam krem Dermedic przeznaczony do cery wrażliwej i naderaktywnej. Jak się sprawdził?

 
Skutecznie łagodzi podrażnioną i zaczerwienioną skórę, zmniejszając jej nadmierną wrażliwość - zastosowany w preparacie wielofunkcyjny składnik aktywny - Neutrazen™ daje odczucie natychmiastowego ukojenia. Zmniejsza wrażliwość skóry na bodźce zewnętrzne i wewnętrzne, przywraca równowagę skórze nadreaktywnej.
Wspomaga regenerację bariery lipidowej, wzmacniając ochronę skóry - Masło Shea oraz Phytosqualan wykazują wysokie powinowactwo do lipidów naskórka, dzięki czemu wspomagają ich I działanie ochronne. Efektywnie pobudzają regenerację tkanek skóry, uszczelniają cement międzykomórkowy, przeciwdziałając jego uszkodzeniom.
Chroni skórę przed odwodnieniem i przesuszeniem - układ synergicznie działających składników nawilżających - Gliceryna, Dub Diol oraz Sensiva S.C. 50, które dzięki właściwościom higroskopijnym wnikają w głąb skóry i zatrzymują w niej wilgoć. Zapobiegają nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (TEWL), zapewniając intensywne i długotrwale nawilżenie, dzięki czemu skóra odzyskuje odczucie komfortu.
Przeznaczenie
Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, nietolerującej tradycyjnych preparatów pielęgnacyjnych.
Polecany po zabiegach dermatologicznych lub z zakresu medycyny estetycznej.
Do stosowania na dzień.
Idealny pod makijaż.
Aqua, Isocetyl Stearate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Methylpropanediol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Squalane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Dextran, Palmitoyl Tripeptide-8, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Acrylates C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Cydopentasiloxane, Dimethiconol, DMDM Hydantion, lodopropynyl Butylcarbamate.



Produkt otrzymujemy w tekturowym pudełeczku z mnóstwem informacji na temat działania i składników  kremu. Sam krem mieści się w pojemniku typu air-less, co uważam za bardzo higieniczne i wygodne rozwiązanie. Ma też jedną wadę – nie widzimy zużycia kosmetyku i pewnego dnia możemy się zaskoczyć, że krem się skończył.
Krem ma lekką konsystencję i dość szybko się wchłania. Jest raczej bez zapachu. I właśnie dzięki temu uświadomiłam sobie, że lubię jednak kiedy krem delikatnie i ładnie pachnie.
Produkt stosowałam codziennie rano. Z początku byłam z niego zadowolona. Całkiem fajnie nawilżał, nawet delikatnie koił moją skórę. Nie powodował uczucia ściągnięcia ani nie podrażniał. Niestety przy dłuższym stosowaniu już się nie sprawdził. Moja cera nieco się wysuszyła i pojawiły się suche skórki.
Krem średnio polubiłam i raczej do niego nie wrócę. Chociaż czytałam, że u wielu się sprawdził. Moja cera ma jednak swoje fanaberie i czasem dziwnie reaguje na niektóre kosmetyki.


Lubicie produkty Dermedic? Znacie ten krem?