Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.09.2016

Krem do rąk Evree Deep Moisture – do bardzo suchej i szorstkiej skóry?



Krem do rąk to taki must-have, który muszę zawsze mieć przy sobie. Tym bardziej, że moje dłonie dość często potrzebują nawilżenia. Ostatnio w moje ręce wpadła niebieska tubka kremu Evree, przeznaczonego do skóry suchej i szorstkiej. Jak się spisał u mnie?




Opis producenta

Głęboko nawilżający krem do rąk do bardzo szorstkiej i suchej skóry.

Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejku canola, kompleksu Hydromanil™ oraz urea:
·         natychmiastowo i długotrwale nawilży dłonie;
·         wygładzi oraz zmiękczy naskórek;
·         wzmocni naturalną barierę skóry narażonej na kontakt z detergentami.

Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości.

Poczuj nawilżająca moc kremu Deep Moisture na swoich dłoniach!

Przebadany dermatologicznie.



Skład

Aqua (Water), Urea (mocznik), Glycerin** (gliceryna), Caprylic/Capric Triglyceride*, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearic Acid, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasilohane, Glyceryl Stearate*, Dimethicone, Canola Oil** (olej Canola), Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum**, Caesalpinia Spinosa Gum**, Butyrosspermum Parkii (Shea) Butter** (masło shea), Cera Alba (Beeswax), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone. * surowiec pochodzenia roślinnego, **surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.



Moja opinia

            Krem otrzymujemy w tubce z miękkiego plastiku o pojemności 100 ml. Opakowanie zamykane na klik, które lubię w kremach do rąk. Łatwo wydobędziemy kosmetyk z tubki, ale pod koniec nie obejdzie się bez nożyczek.
            Krem ma białą barwę. Pierwsze, co zauważyłam – jest nieco rzadszy od różowego kremu Evree (pisałam o nim tutaj). Zapach wydaje się trudny do opisania. Nie jest tak ładny, jak w różowym kremie, ale nie jest też taki najgorszy. Mnie średnio przypadł do gustu. Krem dość szybko się wchłania, ale przez chwilę czuć na dłoniach lekką warstwę.
Krem świetnie nawilża i zmiękcza skórę. Dłonie są odżywione, a problem z suchymi skórkami przy paznokciach niemal zniknął. Formuła kremu jest dość wydajna, więc nie potrzebujemy dużo kremu na jedno użycie.
Ogólnie krem oceniam pozytywnie, ale jednak różowej wersji nie przebił. Przynajmniej nie u mnie.

Znacie kremy Evree? Który lubicie najbardziej?




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/