Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.09.2016

Suknie ślubne – moje inspiracje


           Dziś post mało kosmetyczny, ale postanowiłam urozmaicić troszkę tematykę bloga. Za rok i jeden dzień stanę przed ołtarzem razem z narzeczonym, by złożyć przysięgę małżeńską. W związku z tym raz na jakiś czas pojawią się tutaj tematy ślubno-weselne. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu.



           Przygotowania do ślubu rozpoczęliśmy niecały rok temu, a teraz powoli zaczynam rozglądać się za wymarzoną suknią ślubną. Wcześniej jakoś nie rozmyślałam o tym dniu, nie zastanawiałam się nad tym, jaki krój do mnie pasuje. A kiedy zaczęłam przeglądać zdjęcia w Internecie, zaczęłam się martwić. Dlaczego? Bo większość sukien niestety mi się nie podobała.
           Poszukiwania trwały i trwały, aż w końcu wybrałam sobie kilka modeli, które mniej więcej trafiają w mój gust. Wiem, że podczas wizyty w salonie wszystko może się zdarzyć i np. spodobają mi się suknie, na które wcześniej nie mogłam patrzeć... Ale jakiś punkt zaczepienia już mam. 

            Zdjęcia pochodzą z serwisu Twoja suknia (klik). Jedynie zdjęcie pierwszej sukni pochodzi ze strony projektanta. 
           Zdradzę też, że dwie pierwsze suknie to moje faworytki.


La Sposa Esien (klik)



Gellena Emily (klik)



Afrodyta Bote (klik)





Mori Lee 6803 (klik)




Mori Lee 5315 (klik)
 



Afrodyta Ally (klik)

  


         Na początku przyszłego roku planuję zacząć odwiedzać salony ślubne i rozpocząć prawdziwe poszukiwania tej jedynej, wymarzonej sukni. Wtedy okaże się, czy takie suknie w rzeczywistości również mi się podobają, a co najważniejsze jak na mnie wyglądają. Oczywiście postaram się   napisać coś na ten temat.


         Co myślicie o takich sukniach? Dzień ślubu przed czy już za Wami? Może pochwalicie się też Waszymi wymarzonymi sukniami? Chętnie poczytam opisy lub pooglądam zdjęcia, jeśli wkleicie również linki.





https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/