Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.08.2016

Moje perfumy - wyzwanie opróżniamy nasze kosmetyczki


Piąty tydzień wyzwania Trusted Cosmetics Opróżniamy nasze kosmetyczki (klik) polega na przedstawieniu swoich ulubionych perfum. Nigdy nie przykładałam większej wagi do perfum i niewiele ich wypróbowałam, ale obecnie w moim posiadaniu mam dwa zapachy godne uwagi.



Avon Little White Dress

Swoje pierwsze opakowanie dostałam od narzeczonego i muszę przyznać, że zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jestem w trakcie zużywania drugiego flakoniku. Jest to raczej delikatny, bardzo dziewczęcy i świeży zapach. Utrzymuje się około 4 godzin, więc nie tak źle. Zapach zdecydowanie na co dzień, powinien spodobać się większości z Was.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: frezja, bergamotka, mandarynka
nuta serca: gardenia, peonia, kwiat dmuchawca
nuta bazy: białe piżmo, aromaty drzewne



Yves Rocher Moment de Bonheur

Ten zapach znam znacznie krócej. Flakonik otrzymałam jako prezent urodzinowy do zamówienia w sklepie online Yves Rocher. Zapach jest bardziej intensywny i trwalszy niż ten od Avon. Czuć w nim kwiaty, a zwłaszcza róże. Przypuszczam, że nie wszystkim przypadnie on do gustu, ale mnie się podoba. Zapach na co dzień, jak i na większe wyjścia.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: zielona, świeża
nuta serca: kwiatowa, z różą stulistną z Grasse
nuta głębi: drzewna - paczula, cedr


Znacie te zapachy? Jakie są Wasze ulubione perfumy?





https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/