Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.08.2016

Co zawiera moja kosmetyczka? - czyli wyzwanie redakcji Trusted Cosmetics #opróżniamy nasze kosmetyczki


            Redakcja TrustedCosmetics.pl - klik ogłosiła wyzwanie dla blogerek i youtuberek urodowych, w którym opróżniamy nasze kosmetyczki. Postanowiłam wziąć udział w tym wyzwaniu i zachęcam do tego każdą z Was. Chętnie poczytam o Waszych kosmetyczkach.
Temat można zinterpretować na kilka sposobów. Wyzwanie trafiło akurat na czas mojego wakacyjnego wyjazdu, postanowiłam więc pokazać, co znajduje się w mojej wakacyjnej kosmetyczce. Zainteresowane?


Na pierwszy ogień pójdą produkty do pielęgnacji twarzy. W mojej kosmetyczce nie może zabraknąć toniku. Używam go zawsze rano i wieczorem, czasem także w ciągu dnia, w celu odświeżenia. Obecnie testuję tonik różany Evree.
Po toniku zazwyczaj stosuję krem. Nie lubię nosić ze sobą zbyt wielu kosmetyków, więc w mojej kosmetyczce znajduje się jeden krem, który mogę stosować na dzień, na noc, a także w okolice oczu. Mowa oczywiście o moim ulubieńcu – lekkim kremie nagietkowym Sylveco.
Latem obowiązkowo stosuję także krem z filtrem. W te wakacje towarzyszy mi Iwostin Solecrin Capillin do cery naczynkowej i naderaktywnej SPF 50 +.
Nie zapominam również o wieczornym demakijażu. W tej chwili do tych celów używam płynu micelarnego Bielenda. Niestety ma on dość dużą butelkę, dlatego przelewam część płynu do mniejszej buteleczki, która zmieści się w kosmetyczce.



Przechodząc do makijażu, zacznę od korektora. Niestety mam problem z zasinieniem pod oczyma, z którymi obecnie radzi sobie korektor Catrice 010. Latem unikam podkładów, wystarcza mi jedynie puder matujący Rimmel Stay Matte w delikatnie beżowym odcienu, który ładnie wyrównuje koloryt i który powoli mi się kończy. Aplikuję go pędzlem z Rossmanna. W mojej kosmetyczce nie może zabraknąć maskary, obecnie jest to hit wielu blogerek Maybelline Lash Sensational. Czasem lubię także podkreślić usta. Świetne pomadki w swojej ofercie posiada marka Golden Rose. Ja posiadam pomadkę Crayon Lipstick nr 13 oraz Velvet Matte 02. Od niedawna dbam o to, by podkreślić brwi. Dlatego zabieram ze sobą  – kredkę Golden Rose Dream Eyebrow Pencil (nr 306) oraz żel Delia w brązowym odcieniu.

 




            W mojej drugiej kosmetyczce, takiej bardziej łazienkowej znalazło się również kilka ciekawych produktów. Przede wszystkim aloesowo pachnący żel pod prysznic Isana oraz krem Nivea Soft. który służy mi do nawilżania ciała. Zabrałam ze sobą również antyperspirant Fa, jest to mój pierwszy kontakt z tą marką, zobaczymy jak się sprawdzi.
            Wyjeżdżam na tydzień, więc w kosmetyczce nie może zabraknąć również produktów do włosów. Moje falo-loki są dość wymagające, ale ograniczyłam się do kilku produktów: mydła cedrowego, odżywki odbudowującej Yves Rocher, mini odżywki Joanna z pokrzywą zieloną herbatą (zamierzam ją stosować jako b/s) oraz żelu Syoss. Zastanawiałam się jeszcze nad jakimś olejkiem, ale ostatecznie z niego zrezygnowałam.
            Poza tym biorę ze sobą krem do opalania, tym razem Lirene emulsja do opalania do skóry wrażliwe SPF 50+. Pominęłam produkty do mycia zębów oraz maszynkę do golenia, jakoś nie wydają mi się warte wspominania tutaj.



Nie w kosmetyczce, ale w torebce noszę ze sobą jeszcze kilka produktów i myślę, że należałoby je tu wymienić. Moja skóra dłoni dość często potrzebuje nawilżenia, dlatego zawsze noszę krem do rąk, obecnie Evree Deep Moisture. No i oczywiście nie mogło zabraknąć tu perfum. Na wyjazd zdecydowałam się zabrać perfumy Avon Little White Dress o bardzo dziewczęcym zapachu. Do tego noszę ze sobą czasami wilgotne chusteczki nawilżające. Nigdy za to nie rozstaję się z ochronną pomadką do ust. Na tę chwilę towarzyszy mi Carmex Lime Twist. Jest to świetny wybór na lato, ponieważ dzięki zawartości mentolu daje fajny efekt chłodzenia. Poza tym noszę ze sobą szczotkę z lusterkiem z Rossmana, ale korzystam jedynie z lusterka. A to z racji tego, że włosów jak moje nie należy czesać na sucho.


Wasze kosmetyczki wyglądają podobnie, czy może całkiem inaczej?
Za tydzień dalszy ciąg wyzwania, a w nim ulubione produkty do pielęgnacji twarzy. 




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/