Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.08.2016

Aktualna pielęgnacja ciała - Opróżniamy nasze kosmetyczki


Trwa czwarty już tydzień wyzwania redakcji Trusted Cosmetics (klik) i tym razem przyszła pora na kosmetyki do pielęgnacji ciała. Jeśli ciekawi Was, jak dbam o swoje ciało - zapraszam do dalszej części posta.


Żel pod prysznic Isana Keep Cool dobrze myje i nie wysusza mojej skóry. Poza tym ma ładny owocowy zapach i dość niską cenę. Wiem, że nie wszyscy przepadają za żelami z SLS, ale ja nie mam nic przeciwko nim. W zapasie mam również drugi żel Isany z aloesem i jogurtem.


Peeling tutti frutti o zapachu melona i arbuza to dość dobry zdzierak. Ogólnie serię tutti frutti uwielbiam za świetne zapachy i tutaj również się nie zawiodłam.


Domowy peeling z kawy, cukru i oleju kokosowego często towarzyszy mi pod prysznicem. Świetnie zdziera martwy naskórek i jednocześnie nawilża skórę. Za zapachem kawy nie przepadam, ale zazwyczaj dodaję do peelingu kilka kropel olejku eterycznego (np. grejpfrutowego).


Maszynek Wilkinson oraz depilatora Braun Silk-epil 3 ywam do usuwania zbędnych włosków. Przed goleniem włoski zmiękczam ostatnio maską do włosów, która mi nie podpasowała - Scandic Line Lastrada Milk. Maszynka to szybki i bezbolesny sposób, z depilatorem trzeba się troszkę bardziej pomęczyć, ale za to efekty są bardziej długotrwałe.

 
Balsam intensywnie łagodzący Venus miał łagodzić podrażnienia po goleniu i depilacji, ale niezbyt dobrze sobie z tym radzi. Niemniej ma delikatny zapach pomarańczy i nawilża skórę, więc nie jest też taki zły. Konsystencję ma raczej rzadkawą, przez co jest dość wydajny.


Olejkowy balsam brązujący Perfecta z początku stosowałam go, aby lekko przyciemnić moje blade nogi. Obecnie pomaga mi podtrzymać opaleniznę z wakacji. Poza tym ładnie pachnie i nawilża skórę. 


Serum krio wyszczuplające Perfecta przyjemnie chłodzi ciało. Wątpię, by przyczyniło się do  wyszczuplenia, ale z pewnością pomoge nawilżyć i uelastycznić skórę, a wraz z ćwiczeniami powinno również fajnie ją ujędrnić.



Recenzje kilku moich ulubieńców z pielęgnacji ciała:

  • Owocowe trio od Tutti Frutti (olejek, peeling, masło) - klik
  • Peeling myjący Joanna Naturia z grejpfrutem - klik
  • Peeling orzeźwiająco-detoksykujący Vianek - klik
  • Organic Shop krem do ciała i z indyjskim lotosem i 5 olejami - klik


Znacie przedstawione produkty?  Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji ciała?





https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/