Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.08.2016

Spa dla włosów #19 – z dwiema odżywkami



Olej: lniany
Mycie: Mydło cedrowe
Odżywka: odbudowyjąca Yves Rocher
Stylizacja: Joanna z pokrzywą i zieloną herbatą + żel Syoss


Rano na suche włosy nałożyłam porcję oleju lnianego. Po około 4 godzinach umyłam głowę mydłem cedrowym, a na długość włosów nałożyłam odżywkę YR. Po 25 minutach spłukałam ją wodą, a we włosy wgniotłam odrobinę odżywki Joanna oraz porcję żelu Syoss. Pougniatałam włosy koszulką i pozwoliłam im naturalnie wyschnąć. Na koniec odgniotłam suche włosy wilgotną koszulką.


Efekt?

w naturalnym świetle bez lampy



Włosy są mięciutkie i bardzo przyjemne w dotyku. Dość fajnie się układają. Na żywo wyglądały troszkę lepiej, aż moja przyszła szwagierka się zastanawiała, czy sama kręciłam sobie włosy. Nie mogła uwierzyć, że wystarczył mi do tego żel.



A jak się mają Wasze włosy?




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/