Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.08.2016

Projekt denko i nowości – lipiec 2016



Tym razem zużyłam niewiele. Na zakupach też zbytnio nie poszalałam, ale trafiła do mnie jedna ciekawa nagroda oraz wspaniały prezent, także mam się czym pochwalić. Gotowi?


DENKO


1.      Peeling Vianek z nasionami ostropestu okazał się dosyć mocnym zdzierakiem o pięknym zapachu. Ma w składzie kilka olejków i pozostawia po sobie tłustą warstewkę. Recenzja – klik. Na pewno spróbuję pozostałych peelingów z serii.
2.      Krem do ciała Organic Shop z lotosem i 5 olejami – przyjemny krem o słodkim zapachu. Do bardzo suchej skóry może być za słaby, ale mnie wystarcza. Recenzja – klik. Chętnie wypróbuję inne warianty tego kremu.

3.      Zmywacz Isana zna chyba każda z nas. Dobrze zmywa i ma przystępną cenę. Kupiłam już następne opakowanie.
4.      Tonik łagodzący Mixa nie zaskoczył mnie niczym szczególnym, ale jest całkiem niezły. Recenzja – klik. Być może kupię ponownie


NOWOŚCI


Na samym początku lipca trafiła do mnie paczuszka z wygraną z akcji serwisu zBLOGowani i marki Perfecty „Twój pomysł na piękne ciało” (akcja – klik, mój wyróżniony wpis –klik). Otrzymałam zestaw Perfecta Express Slim, który składa się z 6 produktów:
·         koncentratu termo-wyszczuplającego,
·         kremu powiększającego i unoszącego biust,
·         serum krio-wyszczuplające,
·         serum-dermabrazji przeciw rozstępom,
·         turbo koncentratu na uporczywy cellulit,
·         uderzeniowego reduktora wodnego cellulitu.
Wszystko jest dla mnie nowością, więc chętnie przetestuję (choć nie mam niektórych problemów).


Od narzeczonego dostałam cudowną paletkę Makeup Revolution Death by Chocolate. Kilka razy już jej użyłam i jestem zaskoczona, jak łatwe w użyciu są te cienie. Za jakiś czas na pewno napiszę o nich coś więcej.

 

W Rossmanie uzupełniłam swoje zapasy o zmywacz do paznokci Isana. Poza tym kupiłam podróżną wersję odżywki Joanna z pokrzywą i zieloną herbatą. Co prawda jest to wersja ds., ale zamierzam ją stosować jako b/s podczas mojego wakacyjnego wyjazdu. DO koszyka trafił również dezodorant Fa. Z tą marką chyba jeszcze nie miałam do czynienia, zazwyczaj wybierałam coś Nivea, Ziaja albo Garnier. Zobaczymy. W końcu udało mi się także znaleźć na półce różany tonik Evree, którego od dawna miałam ochotę przetestować.





W Rossmanie kupiłam także aloesowy żel pod prysznic Isana oraz emulsję do opalania do wrażliwej skóry Lirene SPF 50+. Przed wyjazdem skończył mi się krem do ciała i na szybko kupiłam krem Nivea Soft, ale teraz po powrocie muszę się zapatrzeć w coś lepszego.

 



W aptece kupiłam krem Iwostin Solecrin Capillin do cery naczynkowej i naderaktywnej SPF 50+. Taki bladzioch jak ja musi dbać o ochronę przeciwsłoneczną, zwłaszcza na wakacjach.

Ostatnie zakupy pochodzą z Drogerii Natura. Kupiłam na promocji za 6,50 wcierkę Jantar i za jakiś czas zacznę jej znowu używać. Liczę na równie dobry przyrost, jak ostatnio. A przy okazji zakupów założyłam sobie kartę do klubu natura.

Denko – 4
Nowości – 16

Znacie coś z tej listy? Jak tam Wasze zużycia i zakupy w lipcu?

 

https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/