Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.03.2016

Owocowe trio od Tutti Frutti - trzy mini recenzje

Podczas jednej ze styczniowych wizyt w Pepco w moje ręce wpadł zestaw kosmetyków Farmony. Nie zastanawiałam się długo i w efekcie za olejek, masło oraz peeling zapłaciłam całe 9,99zł. Ucieszona wróciłam do domu i wkrótce zaczęłam testować te kosmetyki.
Przyznam się Wam, że trochę obawiałam się zapachu wiśni. Zdarza się bowiem, że takie kosmetyki pachną jak wiśniówka. Na szczęście wszystkie kosmetyki z zestawu mają świeży, orzeźwiający zapach. Dla wrażliwych nosów może być on za mocny, ale mi jak najbardziej odpowiada.




Olejek do kąpieli i pod prysznic
Daj się ponieść owocowej przygodzie! Rozpieść zmysły soczystością chwili!Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości. Orzeźwiający, delikatnie cierpki zapach soczystych owoców koi i rozpieszcza zmysły, pozwala oddać się błogiemu lenistwu i ulecieć w świat marzeń. Delikatne, puszysta piana z opalizującymi, złocistymi drobinkami rozkosznie otula ciało, odpręża, relaksuje i wprowadza w doskonały nastrój. Dodatek kompleksu nawilżającego pozostawia skórę zregenerowaną, gładką i aksamitną w dotyku. Orzeźwiający, delikatnie cierpki zapach soczystych owoców koi i rozpieszcza zmysły.

Skład
Aqua (water), Sodium laureth sulfate, Acrylates copolymer, Cocamidopropyl betaine, Peg-7 glyceryl cocoate, Glycerin, Parfum (fragrance), Sodium chloride, Propylene glycol, Prunus cerasus (bitter cherry) extract, Peg-150 pentaerythrityl tetrastearate, Peg-6 caprylic/capric glycerides, Disodium edta, Sodium hydroxide, Benzyl alcohol, Coumarin, Eugenol, CI 77019 (mica), CI 77891 (titanium dioxide), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, CI 16255, CI 14720, CI 42090.





Moja opinia
Olejek umieszczony jest w poręcznej butelce, zamykanej na klik o pojemności 300 ml. Produkt łatwo się wydobywa. Ma opalizujący, czerwony kolor. Używany jako żel dobrze się pieni, otulając naszą skórę świeżym aromatem wiśni i porzeczki. Olejek dobrze myje, nie wysuszając naszej skóry. Po prysznicu na skórze pozostaje delikatny zapach.
Nie stosowałam go do kąpieli, ponieważ nie mam wanny. Ale przyznam się Wam, że brakuje mi jej. Czasem mam ochotę powylegiwać się w cieplutkiej wodzie, a tu… Pozostaje mi ciepły prysznic.


Masło
Daj się ponieść owocowej przygodzie! Rozpieść zmysły soczystością chwili!Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. Pozostawia na skórze zapach soczystych owoców, rozpieszcza zmysły, pozwala oddać się błogiemu lenistwu i ulecieć w świat marzeń

Skład
Aqua (water), Butyrospermum parkii (shea) butter, Ethylhexyl stearate, Paraffinum liquidum (mineral oil), Cetearyl alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Glyceryl stearate, Sodium acrylate/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Parfum (fragrance), Cera alba (beeswax), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Propylene glycol, Prunus cerasus (bitter cherry) extract, Xanthan gum, Disodium edta, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Bha, Benzyl alcohol, Coumarin, Eugenol, Citral, CI 16255




Moja opinia
Masło zamknięte jest w odkręcanym pojemniczku o pojemności 150 ml. Dodatkowo zabezpieczone jest sreberkiem.
Pozytywnie zaskoczyła mnie konsystencja produktu – gęsta i treściwa. Masełko jest wydajne. Dobrze nawilża ciało, w miarę szybko się wchłania. Pozostawia na skórze delikatny zapach owoców. Przy samej aplikacji jest on bardziej wyczuwalny.
Na plus zasługuje fakt, że na drugim miejscu  składzie jest masło shea.


 
Peeling
Daj się ponieść owocowej przygodzie! Rozpieść zmysły soczystością chwili!Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości. Gruboziarnisty peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka., poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i aksamitnie gładkie w dotyku.

Skład
Aqua (water), Sodium laureth sulfate, Acrylates copolymer, Cocamidopropyl betaine, Polyurethane, Glycerin, Polysorbate 20, Simmondsia chinensis (jojoba) seed powder, Xanthan gum, Sodium chloride, Disodium edta, Sodium hydroxide, Parfum (fragrance), Benzyl alcohol, Coumarin, Eugenol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Dmdm-hydantoin, CI 16255, CI 14720, CI 42090.




Moja opinia
Peeling umieszczono w malutkiej buteleczce zamykanej na klik o pojemności 100 ml. Produkt łatwo wydobyć ze środka . Ma on fajną konsystencję – nie za rzadką, nie za gęstą. Kryształki są dość ostre, dobrze zdzierają martwy naskórek. Peeling pozostawia skórę gładką i miękką w dotyku, nie wysusza jej. Przez jakiś czas po użyciu czuć na skórze delikatny zapach wiśni.


Najbardziej z tego tria polubiłam masło. Później peeling i na końcu olejek. Z chęcią sięgnę po inne zapachy tych produktów.
Wiem, że wiele z Was też lubi tę serię. Jaka jest Wasza ulubiona wersja zapachowa?

Pozdrawiam,
AnnKa



Znajdziecie mnie na: