Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.03.2016

Hipoalergiczny krem na dzień Dermacos



            Mam spory problem, jeśli chodzi o kremy do twarzy. Spora ich część podrażnia moją skórę lub po prostu źle na nią wpływa. Szukałam na różnych stronach informacji o kremach dla wrażliwej skóry i w końcu skusiłam się na Dermacosa.
            Krem kupiłam online za 17 zł w drogerii ekobieca.



Opis producenta:

Kosmetyki Dermacos to wspaniałe rozwiązanie dla osób o skórze suchej, wrażliwej lub alergicznej, które dla swojej skóry szukają kosmetyku o łagodnym, skutecznym i niedrażniącym działaniu. Takim kosmetykiem jest Dermacos Hipoalergiczny Nawilżający Krem, który przeznaczony jest do stosowania na dzień i posiada filtr SPF 30 chroniący skórę w ciągu dnia przed szkodliwym działaniem promieni UV. Jest to hipoalergiczny, nawilżający krem o lekkiej konsystencji, natychmiastowo i długotrwale nawilża skórę.
Eliminuje uczucie napięcia i ściągnięcia skóry, chroni skórę przed wysuszeniem i odwodnieniem, zapobiegając łuszczeniu, sprawia, że skóra staje się gładka w dotyku i odzyskuje promienny wygląd, zabezpiecza skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, uelastycznia, łagodzi i przywraca komfort skórze.
Formuła kremu bogata jest w składniki: kwas hialuronowy, olej Canola, masło shea, alantoina, pantenol, inulina, kolagen, filtry UV.




Skład

Aqua (Woda), C12-15 Alkyl Benzoate (olej – emolient i konserwant), Octocrylene (filtr UV), Ethylhexyl Methoxycinnamate (filtr UV), Polysorbate 60 (emulgulator), Cetearyl Alcohol (emolient, kondycjonuje skórę), Soluble Collagen (roztwór wodny kolagenu), Glycerin (nawilżająca gliceryna), Butyl Methoxydibenzoylmethane (filtr UV), Sodium Hyaluronate (Sól sodowa kwasu hialuronowego - humektant), Panthenol (prowitamina B5 - humektant), Aluminum Starch Octenylsuccinate (substancja matująca), Hydrolyzed Wheat Protein/PVP Crosspolymer (Hydrolizat protein pszenicy – humektant), Cyclopentasiloxane (emolient), Cyclohexasiloxane (emolient, lotny silikon), Canola Oil (olej Canola), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea) , Glyceryl Stearate (emolient, emulgator), Cetyl Alcohol emolient, emulgator), Dimethicone (silikon łatwo usuwalny), Allantoin (alantoina), Inulin (inulina, składnik łagodzący i nawilżający), Polyacrylate 13 (wpływa na konsystencję), Potyisobutene (emolient), Polysorbate 20 (emulgator) , PEG-8 (Humektant), Tocopherol (wit. E), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz), Ascorbic Acid (wit. C), Citric Acid (kwasek cytrynowy, regulator pH), Xanthan Gum (zagęstnik), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin (konserwanty), Disodium EDTA (wspomagacz konserwantów), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol (konserwant).






Moja opinia

Krem otrzymujemy w plastikowej tubce (50 ml), zapakowanej dodatkowo w kartonik. W środku znajdziemy też ulotkę dotyczącą oferty firmy.
Krem wydaje się dosyć gęsty i bałam się, że ciężko będzie go rozsmarować na twarzy, ale jest wręcz przeciwnie. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Krem jest bezzapachowy, ale wrażliwy nos wyczuje tutaj delikatny zapach charakterystyczny dla tego typu produktów.
Krem stosuję od początku stycznia. W tym czasie zauważyłam znaczną poprawę mojej cery. Zniknęły podrażnienia. Skóra jest nawilżona i gładka. Nie wiem, jak krem spisałby się w przypadku bardzo suchej skóry, ale dla mnie poziom nawilżenia jest wystarczający. Krem ma wysoki filtr – aż 30 SPF, więc powinien sprawdzić się również latem.
Stosowałam go także pod krem BB oraz kilka razy pod podkład L'oreal True Match i w tej roli spisywał się świetnie. Krem BB łatwiej się rozprowadzał, a także był znacznie trwalszy.
Kosmetyk mnie nie podrażnił i nie zapchał (a zdarzało się to wcześniej z innymi kremami).
Na razie nie zauważyłam wad tego kremu. Może tylko średnia wydajność. Krem niestety już mi się kończy i aby zużyć go w całości musiałam przeciąć tubkę. Z chęcią wrócę do niego za jakiś czas. Obecnie na półce czeka na mnie krem Sylveco i to jego będę stosować, gdy zdenkuję ten krem.

Znacie kosmetyki Dermacos?



Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: