Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.03.2016

Spa dla włosów #9 – z duetem Nivea Repair & Targeted Care


Jakiś czas temu Anwen zachęcała do wzięcia udziału w testowaniu nowości od Nivea. Wypełniłam ankietę i w dzień kobiet dowiedziałam się, że trafi do mnie paczuszka.
Głównie zależało mi na odżywce, ponieważ tego typu szampony obecnie raczej omijam. Postanowiłam jednak zrobić wyjątek i spróbować. Kiedyś, dawno temu, miałam szampon Nicea i miałam po nim niesamowite loczki. Ale wtedy miałam włosy do ramion, były podatniejsze do skrętu.
Wiem, że ostatnio pełno o tej linii na blogach, ale postanowiłam wykorzystać ten duet przy dzisiejszym Spa. Zainteresowani?

Maska przed myciem: olej lniany
Mycie: szampon Nivea Repair & Targeted Care
Odżywka: Nivea Repair & Targeted Care


Na noc nałożyłam na włosy olej lniany i zaplotłam warkocza. Rano umyłam włosy szamponem Nivea. Odżywkę postanowiłam potrzymać na włosach nieco dłużej i po 15 minutach spłukałam ją letnią wodą. Gdy były prawie suche na chwilę związałam je w koczka ślimaczka.

Efekt?

Włosy są miękkie, błyszczące. Ładnie się falują i tylko delikatne się puszą. Z efektu jestem w miarę zadowolona. Wiem, że bywało lepiej. Odżywka jest trochę za mało dociążająca, ma za to w składzie proteinki - a te moje włosy lubią w odpowiedniej ilości, więc będę po nią sięgać. Pewnie w duecie z jakąś odżywką b/s.




Lubicie kosmetyki Nivea do włosów?



Pozdrawiam,
AnnKa

Znajdziecie mnie na: