Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.03.2016

Spa dla włosów #10 – L’biotica Biovax i Kallos


Nie wiem, jak Wam, ale mi święta minęły bardzo szybko. Spędziłam je trochę w domu rodzinnym i trochę u narzeczonego. Nie miałam wówczas zbyt wiele wolnego czasu, ale już do Was wracam z wpisem z serii Spa dla włosów. Tym razem postawiłam na oczyszczanie z szamponem SLS oraz mieszankę dwóch masek. A dokładniej:

Mycie: szampon Jantar
Maska: w równych proporcjach L’biotica Biovax maseczka intensywnie regenerująca oraz Kallos Multivitamin
Stylizacja: balsam Nivea Flexible Curls & Care


Włosy umyłam szamponem Jantar, bo potrzebowały już oczyszczenia. Nastepnie nałożyłam mieszankę masek Biovax i Kallos. Starałam się je zmieszać w równych proporcjach. Taką mieszankę trzymałam pod czepkiem przez 40 minut. Spłukałam ją letnią wodą i w osuszone włosy wgniotłam porcję balsamu Nivea.

Szczerze mówiąc miałam nadzieję na trochę lepszy efekt. Włosy są mięciutkie i sypkie, ale skręt wyszedł słaby – zwłaszcza z tyłu głowy. Poza tym włosy wydają się takie leciutkie, przez co się lekko puszą. Czegoś w tej pielęgnacji mi zabrakło.



Jak tam Wasze włosy? Mieszacie nieraz odżywki/maski?


Pozdrawiam,
AnnKa