Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.03.2016

Spa dla włosów #8 – maska „na bogato” przed myciem




Witajcie,

Dzisiaj postanowiłam na maseczkę z naftą i żółtkiem jajka przed myciem? Jestecie ciekawi, czego dokładnie użyłam?

Maska przed myciem: porcja Kallos Multivitamin + żółtko + łyżka mąki ziemniaczanej + kilka kropel nafty kosmetycznej + dwie pompki oleju lnianego + 7 kropel hydrolizowanej keratyny + 7 kropel wyciągu z aloesu
Mycie: Mydło cedrowe Bania Agafii
Odżywka: Nivea Repair & Targeted Care

Maskę nałożyłam pod czepek na 2 godziny. Po tym czasie skórę głowy i włosy umyłam mydłem cedrowym. Następnie wmasowałam we włosy odżywkę Nivea i chwilę później spłukałam letnią wodą. Włosy wyschły naturalnie.

Efekt?

Włosy są bardzo gładkie i miłe w dotyku. Odpowiednia dawka humektantów i protein sprawiła, że ładnie się błyszczą, są nawilżone, a dzięki emolientom dociążone. Nie puszą się i tylko delikatnie falują.
Chcę takie włosy częściej!




Próbowałyście tego typu maseczki z żółtkiem i/lub naftą?

Pozdrawiam,
AnnKa



Znajdziecie mnie na: