Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.09.2016

Pielęgnacja dłoni i stóp - Opróżniamy nasze kosmetyczki



To już ostatni etap wyzwania z redakcją Trusted Cosmetics Opróżniamy nasze kosmetyczki (klik). Tym razem przyszła pora na pielęgnację dłoni i stóp. Sama do tego tematu podchodzę minimalistycznie. Jeśli ciekawi Was, jakich produktów używam - zapraszam do czytania.



W pielęgnacji dłoni stawiam głównie na nawilżenie i nawet kilka razy dziennie sięgam po krem. Ostatnio towarzyszy mi Evree Deep Moisture, który dość dobrze nawilża dłonie oraz zmiękcza naskórek. Niemniej nie dorównuje różowej wersji kremu.



Pielęgnacja dłoni to również zadbane paznokcie. I tutaj używam dwóch preparatów. Jeden z nich zrobiłam samodzielnie. Do pustego pojemniczka po olejku do paznokci wlałam do połowy swój olejek (Babydream fur mama o ile dobrze pamiętam) oraz hydrolizowaną keratynę. Raz na jakiś czas smaruję paznokcie takim specyfikiem w celu ich wzmocnienia. Poza tym mam także gotową odżywkę Eveline SOS, która służy mi jako odżywka oraz baza pod lakier. Posiadam ją od niedawna, wiec na razie nie wypowiem się na temat jej działania. Jeśli chodzi zaś o skórki, wystarcza mi zwykła oliwka oraz drewniany patyczek – mniej więcej raz na tydzień.



Przyznam się Wam, że rzadko sięgam po kremy przeznaczone typowo do stóp. Zazwyczaj używam kremu do rąk lub balsamu do ciała, ale w te wakacje postanowiłam spróbować kremu No 36. Krem świetnie nawilża stopy oraz zmiękcza szorstką i twardą skórę.



W pielęgnacji dłoni oraz stóp stawiam także na złuszczanie martwego naskórka. Pomaga mi w tym peeling, zazwyczaj ten domowej roboty z kawy, o którym wspominałam Wam już przy pielęgnacji ciała (klik). Niemniej powtórzę, że peeling świetnie złuszcza i delikatnie nawilża, dzięki zawartości olejków.



Moim dłoniom oraz stopom taka pielęgnacja na tę chwilę w zupełności wystarcza, nie widzę wiec sensu dodawania kolejnych preparatów.





Kremy do rąk, o których pisałam na blogu wcześniej:
Evree Total Nutritionklik
Krem do rąk i ciała Oriflame mleko i miód - klik
Dwa kremy Tutti Frutti - klik




A jak Wy dbacie o pielęgnację dłoni i stóp? Znacie te kosmetyki?





https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/