Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.09.2016

Szampon Nivea Repair & Targeted Care – jak się sprawdził u mnie?


       Z kosmetykami do włosów Nivea zawsze mi było jakoś nie po drodze. Zmieniło się to, kiedy Anwen zachęcała do wspólnego testowania nowego duetu marki. Wysłałam swoje zgłoszenie i ku mojemu zaskoczeniu, udało mi się wygrać szampon oraz odżywkę z serii Nivea Repair & Targeted Care.
       Jak nowy szampon Nivea sprawdził się na moich włosach?



Opis producenta

       Szampon Nivea Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam gdzie potrzeba: Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba. Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza. Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu.

Cena: ok 15 zł, często na promocji za ok. 8 zł




Skład

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, C12-15 Pareth-3, MIPA Laureth Sulfate, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum.

Woda, SLS, silikon zmywalny łagodnym szamponem, substancja pianotwórcza, silikon zmywalny łagodnym szamponem, hydrolizat keratyny, pantenol (prowit. B5), emolient, olej makadamia, wyizolowany składnik oleju ryżowego, antystatyk, gliceryna, humektant, emulgator, silny detergent, emulgator, zagęstnik, regulator pH, konserwnty, zapachy



Moja opinia
            Szampon zamknięty jest w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Szata graficzna typowa dla marki Nivea, ładna i przejrzysta. Buteleczka zamykana na klik, z której bez problemu wydobędziemy odpowiednią ilość szamponu.
            Szampon ma średnio gęstą konsystencję o biało perłowej barwie. Bardzo dobrze się pieni, nie potrzebujemy dużej ilości, aby umyć nim włosy. Zapach produktu jest dość intensywny, z charakterystyczna dla marki nutą. Mnie się podoba.
            Jeśli chodzi o działanie, szampon radził sobie dobrze z myciem.  Bez problemu zmywał oleje (lniany i Babydream fur mama). Szampon nie plątał mi wcale włosów, co mnie troszkę zaskoczyło – pozytywnie oczywiście. Włosy po umyciu były ładnie odbite od nasady. Szampon nie spowodował u mnie podrażnienia, ani szybszego przetłuszczania, ale stosowałam go jedynie raz na jakiś czas. Nie wiem, jak by się sprawdził przy ciągłym używaniu. 
              Ogólnie sceptycznie podchodzę do obietnicy, iż ten szampon miałby jakoś specjalnie pielęgnować włosy - od tego mam odżywkę. Niemniej keratyna może poprawić nieco stan naszych włosów, ale może również przyczynić się do przeproteinowania. Ja szampon stosowałam rzadko, więc nie zauważyłam ani tego, ani tego.
            Ogólnie produkt całkiem przyjemny, ale raczej nie sięgnę po niego ponownie. Od jakiegoś czasu staram się unikać silikonów w szamponach, a do codziennego stosowania używam tych z łagodnymi detergentami. Jedynie raz na jakiś czas sięgam po szampon z SLS dla dokładniejszego oczyszczenia.


Spa dla włosów z wykorzystaniem tego szamponu:
  •  z duetem Nivea Repair & Targerted Care - klik


            Znacie ten szampon? Lubicie kosmetyki Nivea?




https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/