Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.01.2016

Maseczka Mariza - odżywcza, czy nawilżająca?


Przez jakiś czas stosowałam maseczkę odżywczą, później siostra kupiła wersję nawilżającą i podzieliła się nią ze mną. Obie maseczki kosztują (w zależności od katalogu i promocji) od 11 do 16 zł.


Opisy producenta


Odżywcza
Kremowa maseczka dostarcza cennych składników odżywczych i przynosi ukojenie suchej i wrażliwej cerze. Zawiera olejki: jojoba, migdałowy oraz ekstrakt z nagietka lekarskiego, które pobudzają procesy regeneracji skóry, intensywnie ją odżywiają, wygładzają i zapobiegają powstawaniu zmarszczek. Masło shea wzmacnia naturalną barierę ochronną naskórka, chroni przed nadmierną utratą wody oraz łagodzi podrażnienia. Spirulina, mikroalga bogata w witaminy i minerały, silnie nawilża, ujędrnia, a także poprawia koloryt cery. Skóra odzyskuje zdrowy wygląd, jest odprężona, miękka i aksamitnie gładka.

Nawilżająca
Kremowa maseczka, bogata w składniki aktywne, intensywnie nawilża i rewitalizuje każdego rodzaju cerę - także suchą i odwodnioną. Zawiera kwas hialuronowy oraz glicerynę, które dzięki zdolności wiązania wody w głębszych warstwach skóry, zapewniają jej długotrwałe nawilżenie i spowalniają procesy jej starzenia. Algi morskie działają zmiękczająco i ujędrniająco. Olejek awokado oraz wyciąg z aloesu doskonale odżywiają oraz wzmacniają warstwę hydrolipidową naskórka, zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci. Skóra jest gładka, sprężysta, odzyskuje blask i świeży wygląd.

Składy

Odżywcza
Aqua, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Spirulin Glycol Extract, Calendula Officinalis Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Avocado (Persea Gratissima) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Beeswax, Dimethicone Copolyol (and) Cyclomethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Panthenol, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Parfum.

Woda, emolient, substancja myjąca/emulgator, wyciąg ze spiruliny, wyciąg z nagietka lekarskiego, olejek jojoba, masło shea, gliceryna (humektant), emolient, olejek awokado, olejek ze słodkich migdałów, silikon rozpuszczalny w wodzie, silikon odparowujący, emolient, prowitamina B5, alantoina, przeciwutleniacz, konserwant, parabeny, środek bakteriobójczy, zapach

Nawilżająca
Aqua, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Propylene Glycol (and) Glycerin (and) Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Dimethicone Copolyol (and) Cyclomethicone, Aloe Vera, Beeswax, Chondrus Crispus (Carrageenan), Avocado (Persea Gratissima) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Urea, Isopropyl Myristate, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Imidazolidinyl urea, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Parfum.

Woda, emolient, humektant, gliceryna, zagęstnik, gliceryna, emolienty, silikon rozpuszczalny w wodzie, silikon adparowujący, aloes, wosk pszczeli, chrząstnica kędzierzawa (glon), olejek awokado, masło shea, mocznik, emolient, sól sodowa kwasu hialuronowego (humektant), prowitamina B5, alantoina, przeciwutleniacz, konserwant, parabeny, środek bakteriobójczy, zapach




Moja opinia

Obie maseczki dostajemy w odkręcanych tubkach o pojemności 60 ml. Konsystencję mają kremową, ale wersja odżywcza jest nieco bardziej gęsta. Obie mają delikatne zapachy.
Maseczkę stosowałam według zaleceń producenta oraz jako krem na noc. W obu wypadkach działał dobrze, choć efekty po nocy były nieco większe.
Szczerze mówiąc, na początku nie zauważyłam między nimi specjalnej różnicy. Obie ładnie nawilżały cerę, odżywiały ją . Nadawały ładnego blasku. Po obu cera wygląda zdecydowanie lepiej.
Ostatnio zrobiłam mały eksperyment i na jedną połowę twarzy nałożyłam odżywkę nawilżającą, a na drugą odżywiającą. Po dwudziestu minutach zmyłam pozostałości maseczek, po czym dokładnie przyjrzałam się mojej cerze.
Na pierwszy rzut oka obie maseczki spisały się równie dobrze. Różnicę zauważyłam dopiero, kiedy dotknęłam twarzy. Po maseczce odżywczej skóra była delikatniejsza w dotyku, lepiej nawilżona.
Maseczkę odżywczą używałam często i bardzo ją lubiłam, maseczki nawilżającej użyłam tylko kilka razy. Obecnie odstawiłam obie. Po prostu mi się znudziły, mam ochotę na coś nowego.
Znacie je? Lubicie? A jeśli nie, może napiszcie o Waszych maseczkowych ulubieńcach. Z chęcią poczytam.


Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: