Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.01.2016

Vatika, odżywka nawilżająca z migdałem, jogurtem i miodem



Odżywka trafiła w moje ręce zanim zaczęłam czytać składy. Dostępna jest głównie online za około 14-18 zł. Vatiki używałam przez około miesiąc i efekty mnie zadowalały. Odżywka ma jednak pewne wady. Jakie? Zapraszam do czytania.

Opis producenta

Odżywka Vatika Sweet Almond intensywnie nawilża i odżywia osłabione, szorstkie włosy. Przeznaczona jest głównie do włosów suchych i zniszczonych, a także niesfornych- pozwala ujarzmić włosy, wygładza je, ułatwia rozczesywanie i zapobiega ich splątaniu. Sprawia, że odzyskują zdrowie i naturalny blask.
Odżywka zawiera migdały, miód i jogurt. Migdały odżywiają włosy i sprawiają, ze stają się jedwabiście miękkie i gładkie. Miód nawilża i odżywia włosy oraz skórę głowy. Jogurt nawilża, regeneruje, poprawia elastyczność włosów i chroni je przed czynnikami zewnętrznymi.
Sposób użycia: wmasować odżywkę w wilgotne włosy, pozostawić na około 5 min, następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą.


Skład


Woda, emolient tłusty, substancja antystatyczna, emolient suchy, silikon, substancja myjąca, emulgulator, substancje antystatyczne, emolient tłusty, humektant, zapach, konserwanty, olejek z oliwki, ekstrakt ze słodkich migdałów, ekstrakt z miodu, ekstrakt z jogurtu, zapachy, substancje barwiące.

O kilku składniach napiszę kilka słów więcej:
Behentrimonium Methosulfate - to środek uzyskiwany z oleju canola (kanadyjski olej rzepakowy). Doskonale odżywia, ma właściwości antystatyczne oraz ułatwia rozczesywanie włosów
Dimethicone – silikon usuwalny łagodnym szamponem
Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca, została wybrana Alergenem Roku 2004  przez Amerykańskie Stowarzyszenie Dermatologów. W odżywce na włosy, nie nakładana na skórę jest raczej bezpieczna



Moja opinia

Odżywkę dostajemy w bardzo poręcznym opakowaniu, zamykanym na klik. Bez problemu wydostaniemy ze środka odpowiednią ilość produktu. Konsystencję ma taką nie za gęstą, nie za rzadką, bardzo fajnie rozprowadza się na włosach. Mam problem z określeniem jej zapachu. Jest słodki, czuć w nim migdały i jakieś owoce.
Odżywkę nakładałam na kilka minut i wcierałam we włosy. Raczej nie trzymałam jej dłużej. Stosowałam tylko na długość włosów, od ucha w dół.
Włosy po odżywce bardzo łatwo się rozczesują i lepiej układają. Po wyschnięciu nie puszą się, są wygładzone i fajnie dociążone. W zbyt dużej ilości odżywka może jednak aż nadto obciążać, dlatego trzeba uważać przy aplikacji.
Znacie firmę i jej kosmetyki? Piszcie, chętnie poczytam Wasze opinie.



Informuję też, że Jak to Dziecko we Mgle organizuje urodzinowe rozdanie dla czytelników swojego bloga. Jeżeli macie chęć wziąć w nim udział, szczegóły znajdziecie TUTAJ.


Na koniec kilka zdjęć po odżywce Vatika i nocy w warkoczu.







Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: