Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.02.2016

Spa dla włosów #6 – olejowanie na maskę



Witajcie,

Dzisiaj postawiłam na szybkie olejowanie włosów.

Przed myciem: maska Scandic Fruit + olej Babydream fur mama
Mycie: Mydło cedrowe Bania Agafii
Maska: Kallos Multivitamin
Stylizacja: Joanna Naturia miód i cytryna + żel Syoss Powder Hold

Na suche włosy nałożyłam maskę Scandic Fruit oraz porcję oleju Babydream. Taka mieszankę trzymałam na włosach trochę ponad godzinę. Potem umyłam włosy mydłem cedrowym i nałożyłam maskę Kallos Multivitamin. Maskę trzymałam około 10 minut. Gdy odcisnęłam z włosów nadmiar wody nałożyłam odżywkę Joanny i rozczesałam włosy szczotką TT. Na koniec wgniotłam w włosy żel Syoss.

Efekt?

Wgniotłam chyba za mało żelu, bo fale są niezbyt mocne. Poza tym włosy w miarę ładnie się układają. Nie puszą się, są mięciutkie i odpowiednio dociążone.

Zdjęcie w świetle naturalnym





Jak tam Wasze niedziele do włosów?



Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: