Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.02.2016

Joanna Naturia odżywka z miodem i cytryną



Witajcie,

w nieco zmienionej szacie graficznej bloga. Mam nadzieję, że podoba się Wam nowy nagłówek oraz „Czytaj dalej” na stronie głównej.

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o odżywce Joanna Naturia z miodem i cytryną. Kupiłam ją przy okazji zakupów w Tesco za jakieś 4 zł. Niestety dopiero w domu zauważyłam, że jest to odżywka do spłukiwania. Chciałam b/s, bo czytałam na kilku blogach, że całkiem dobrze się spisuje. Trudno. Postanowiłam ją przetestować i…



Opis producenta


Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.

Miód – aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna
Cytryna – zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów

Wspaniałe rezultaty
-włosy lepiej nawilżone i odżywione
-lśniące i przyjemne w dotyku
              -łatwiejsze do rozczesania i układania




Skład

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Lemon Fruit Extract, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Woda, emolienty, antystatyk, emulgator, antystatyk, konserwant, pantenol (prowitamina B5), pochodna miodu, wyciąg z cytryny, humektant, regulator pH, zapachy, konserwanty


Moja opinia

Odżywkę dostajemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml. W konsystencji jest dosyć rzadka, średnio się ją aplikuje na włosy. Zapach ma słodki, można wyczuć cytrynę.
Stosowałam ją na dwa sposoby. Trzymałam ją solo na umytych włosach kilka minut, a nawet pół godziny i przyznam szczerze, wolę trzymać ją krócej. Z prostego powodu: to i tak nie zmieni efektów końcowych.
W działaniu odżywka spisuje się średnio. Niby lekko nawilża włosy, są miękkie w dotyku, ale wyglądają na suche. Odżywka nie wygładza włosów, nie sprawia, że się łatwiej układają.
Dla mnie odżywka jest zdecydowanie za lekka, ale może na mało wymagających włosach spisze się lepiej.



Używam jej teraz jako odżywki bez spłukiwania pod żel do włosów. I tak spisuje się całkiem okej, chociaż następnego dnia mam suche włosy i mało co im pomaga. Muszę pokombinować nad reaktywacją loków następnego dnia.
Użyłam jej tak w SdW #3. Rezultat:


Raczej nie kupię tej odżywki ponownie. Ewentualnie skuszę się na inną wersję bez spłukiwania. Może z makiem albo lnem? W takiej cenie chyba warto spróbować.

A wy lubicie jakieś odżywki Joanna Naturia?

Pozdrawiam,
AnnKa


Znajdziecie mnie na: