Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.01.2018

Kącik filmowy – grudzień 2017

Już niemal połowa stycznia, a ja zorientowałam się, że na blogu nie pojawił się jeszcze kącik filmowy z grudnia. Oczywiście nie mogło w nim zabraknąć świątecznych filmów, w tym roku tylko dwóch. Jeśli ciekawi Was, jakie filmy obejrzałam i czy je polecam, zapraszam.

Dziesięć historii o miłości, a każda w innym wydaniu.
Akcja rozpoczyna się przed świętami i łączy w sobie kilka historii miłosnych. Nie jest to jednak szablonowa komedia romantyczna. Film dość ciepły, zabawny, z fajnym przesłaniem i wprowadza w świąteczny klimat. Jak najbardziej warto go obejrzeć.

Książę Leopold, dziedzic tronu Cordinii, pragnie poślubić Emily Taylor - prostą szwaczkę z Filadelfii. Jednak inne plany co do przyszłości mężczyzny ma jego matka - królowa Isadora.
To już dosyć przewidywalna i nieco naiwna komedia romantyczna, ale pełna ciepła i z pozytywnym przesłaniem. Można się przy niej zrelaksować i pośmiać. Idealnie wtapia się w świąteczny klimat i nastraja do świąt.

Claude i Marie ciężko znoszą małżeństwa swoich trzech córek z mężczyznami o odmiennych religiach. Wkrótce najmłodsza oświadcza, że wychodzi za katolika.
Z tego co zauważyłam, jest to komedia znana i lubiana. Ja co prawda oglądając ją, nieco się rozczarowałam, ale to dlatego że spodziewałam się czegoś innego. Film lekki i zabawny. Nieco rasistowski, ale porusza właśnie tematykę uprzedzeń, a co najważniejsze pokazuje, że mimo różnic kulturowych i religijnych można się dogadać.

W oknie hotelu na 21. piętrze pojawia się mężczyzna. Wszystko wskazuje na to, że zamierza popełnić samobójstwo.
Film nieco zaskakujący i trzymający w napięciu. Ogląda się go z przyjemnością, chociaż zauważyłam kilka niedociągnięć. Fajna sensacja na wieczór. Myślę, że warto ją obejrzeć.



A co ciekawego Wy ostatnio obejrzeliście?