Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.11.2016

Balsam do fal i loków Nivea Flexible


Kiedy dowiedziałam się, że moje włosy to fale, zaczęłam czytać o pielęgnacji takich włosów. I odkryłam, że istnieje masa różnych stylizatorów, które pomogą mi zdefiniować skręt włosów oraz pokonają puch. Pierwszym produktem, po który sięgnęłam jest balsam Nivea Flexible. Jak się sprawdził?
NIVEA, Flexible Curls & Care podkreśla loki i zapobiega suszeniu się:

  • Pielęgnuje i podkreśla sprężystość loków
  • Wzmacnia dla długotrwałego efektu
  • Chroni włosy przed puszeniem się.


Cena: ok 15 zł.


Aqua, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, PVP, Cetyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Panthenol, Niacinamide, Sorbitan Stearate, Sodium Carbomer, Trisodium EDTA, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Benzethonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Amyl Cinnamal, Alphaisomethyl Ionooe Patfum.


Balsam otrzymujemy w dość nietypowym opakowaniu, ale ma przez to pewien urok. W środku mieści się 150 ml produktu.

Krem ma dość lekką konsystencję. Wystarczy wgnieść we włosy niewielką porcję balsamu, by podkreślić skręt, ale…

O ile na długich włosach balsam jeszcze jakoś sobie radził, tak na krótkich nie za bardzo. Włosy ładnie się układały, skręt był podkreślony, ale co z tego skoro wyglądały na suche i lekko spuszone? W dodatku w dotyku były sztywne i takie niezbyt przyjemne. Dlatego też nie mam nowych zdjęć włosów po użyciu tego balsamu. Po prostu nie używałam go za często, a resztę produktu zużyłam do golenia. Nie lubię wyrzucać kosmetyków, już wolę znaleźć dla nich inne zastosowanie.

SdW z balsamem:
#10 – L’biotica Biovax i Kallos - klik
#15 – Kallos z mleczkiem pszczelim - klik

zdjęcia sprzed pół roku, wybaczcie :)



  Znacie ten krem? Lubicie produkty do włosów marki Nivea?