Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.05.2016

Spa dla włosów #15 – Kallos z mleczkiem pszczelim


Tym razem w Spa dla włosów postanowiłam spróbować mleczka pszczelego w glicerynie. Mam je już od jakiegoś czasu w swoich zbiorach, ale wcześniej  nie było okazji, by je wypróbować. Mleczko zawiera w sobie proteiny oraz nawilżacze, więc postanowiłam dodać do mieszanki odrobinę oleju, by mieć pewność, że włosy pozostaną odpowiednio dociążone.

Olejowanie: olej lniany
Mycie: mydło cedrowe Bania Agafii
Maska: Kallos Multivitamin + kilka kropel oleju lnianego + 7 kropel mleczka pszczelego w glicerynie
Stylizacja: Nivea Flexible

Na suche włosy nałożyłam olej lniany i zostawiłam go na włosach na całą noc. Rano umyłam głowę mydłem cedrowym Bani Agafii. Następnie nałożyłam na włosy mieszankę z Kallosa, oleju i mleczka. Po 40 minutach spłukałam włosy letnią wodą. Na koniec w osuszone ręcznikiem i rozczesane grzebieniem włosy wgniotłam porcję balsamu Nivea.
Włosy wyschły samodzielnie.

Efekt?

Włosy ułożyły się w całkiem ładne fale. Są miękkie i nawilżone. Nie puszą się ani trochę, bo olej odpowiednio je dociążył. Czego chcieć więcej?



 Jak mija Wam weekend? Znaleźliście chwilę dla swoich włosów?

Pozdrawiam,
AnnKa

Przypominam, że możecie śledzić mój profil na Facebooku i Instagramie:
 
https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/