Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.01.2017

Truskawkowo jogurtowy mus do ciała Organic Shop

Bardzo lubię kosmetyki o owocowym zapachu i dość często sięgam po takie produkty w pielęgnacji ciała. Apetycznie pachnące żele, czy masła do ciała to zapewne nie tylko moja słabostka. Ostatnimi czasy testowałam jogurtowo truskawkowy mus do ciała Organic Shop. Jak się sprawdził? Zapraszam do recenzji - zdjęcia trochę letnie, ale same truskawki też kojarzą się z latem, więc czemu nie ;).


Apetyczny mus do ciała na bazie organicznego ekstraktu z truskawki i mleka nasyca skórę witaminami i mikroelementami, przywraca jej aktywność. Skóra staje się aksamitna. Mus posiada niesamowity aromat.
Cena 7-10 zł / 250 ml

Aqua, Coco-Caprylate Caprate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Octydodecanol, Fragaria Vesca Fruit Extract, Hydrolyzed Milk Protein, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Mel*, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool, Geraniol, CI 77491.
* z uprawy organicznej


Produkt otrzymujemy w plastikowym opakowaniu ze zdejmowaną pokrywką. Całość wygląda ładnie, a na spodzie mamy sporo informacji o kosmetyku, m.in. INCI.
Mus ma konsystencję kremu o lekko różowej barwie. Zapach jest dla mnie mało truskawkowy, bardziej mi przypomina jogurt z delikatną nutą truskawek. Zapach w każdym razie jest ładny. Poza tym mus dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. Skóra jest nawilżona i miękka, ale nie jestem pewna, jak spisałby się na bardzo suchej skórze. Moja normalna skóra jest zadowolona z poziomu nawilżenia.
Mus polubiłam i polecam. Chętnie też przetestuję inne kosmetyki tej marki.

Znacie ten mus? Lubicie kosmetyki Organic Shop?