Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.08.2017

Kącik filmowy – sierpień 2017


Raz na jakiś czas chciałabym podzielić się z Wami ciekawymi filmami, które obejrzałam. Mam nadzieję, że taka seria Was zainteresuje. Sama lubię czytać takie wpisy na innych blogach. W sierpniu przeważają komedię, jako że szukałam czegoś na rozluźnienie. Jak wiele z Was wie w sobotę wychodzę za mąż, mam wiele przygotowań na głowie, do tego dochodzi stres związany z ceremonią. No, ale nie o tym dziś chciałam pisać. Zapraszam więc na kącik filmowy.


PRZYCHODZI FACET DO LEKARZA

Romain Faubert ma 40 lat i jest zdrowy jak ryba. Problem w tym, że nie chce w to uwierzyć. Gorzej – jest przekonany, że jego organizm jest kłębowiskiem bakterii, wirusów i wszelkiego rodzaju chorób. Byłby to jego prywatny kłopot, gdyby nie fakt, że swoją manią rujnuje życie jedynego przyjaciela – doktora Zvenki. Poczciwy medyk codziennie musi wybijać z głowy Romaina kolejne urojone schorzenia, a ich chora relacja wykracza daleko poza lekarski gabinet. Romain potrafi nawiedzić swego lekarza bez uprzedzenia w trakcie zabiegu, podczas rodzinnej uroczystości czy w domu w środku nocy. Miarka przebiera się w końcu, gdy jak zwykle umierający Romain zaczyna deklarować bardzo żywe uczucia w stosunku do siostry doktora. Zvenka nie podziela poglądu, iż miłość jest lekarstwem na wszystko. Wprowadza więc w życie własny plan wyleczenia hipochondryka. Plan równie łatwy jak resocjalizacja Hannibala Lectera…

Film oglądałam razem z narzeczonym i obojgu nam się spodobał. Jest lekki i zabawny. W sam raz na wieczorny seans na rozluźnienie. Ostatnie tygodnie były dla nas trochę stresujące, mieliśmy sporo do załatwienia przed ślubem, ale pomimo zmęczenia uśmialiśmy się co nie miara.  Oczywiście w filmie pojawia się również wątek romantyczny, ale nie przytłacza on całej fabuły. Film polecam, szczególnie wielbicielom francuskich komedii.


PORADY NA ZDRADY

Dwie kobiety, Kalina i Fretka, zostawione przez swoich partnerów zakładają firmę, w której chcą zajmować się rozwiązywaniem problemów z niewiernością facetów. Gdy ta pierwsza ma uwieść coacha Macieja, cały plan spala na panewce.

Polska komedia romantyczna. Nie jest to film górnych lotów, aktorzy średnio grają, ale jest kilka śmiesznych scen. Oglądało się go nawet przyjemnie. Jeśli nie macie innego filmu na oku możecie obejrzeć.



THE CIRCLE. KRĄG

Mae Holland (Emma Watson) zostaje zatrudniona w Kręgu – najpotężniejszej na świecie firmie internetowej. Jest zafascynowana jej nowoczesnością, rozmachem oraz osobą wizjonerskiego założyciela – genialnego Eamona Baileya (Tom Hanks). Z czasem praca w Kręgu pochłania dziewczynę bez reszty, a jej rola w korporacji ewoluuje w niepokojący sposób. Stając się pionkiem w przewrotnej grze Baileya, Mae nie dostrzega zagrożeń, jakie rodzi miejsce zatrudnienia. Dopiero gdy odkrywa przerażającą prawdę o Kręgu, zrobi wszystko, by wyrwać się z macek organizacji. Nie ma jednak pojęcia, jak daleko sięgają wpływy pracodawców i ich potęga inwigilacji.

Film bardzo na czasie, poruszający sprawę prywatności w sieci. Osobiście miło go wspominam. Akcja toczy się powoli, skupia się na głównej bohaterce, jej relacjach z bliskimi i z całym światem. Warto obejrzeć i zastanowić się nad tym, jak wiele czasu poświęcamy serwisom społecznościowym.

___________________________________________________________________________________________________

Ostatnio zainteresowałam się tematem mody. Planuję stworzyć swoją garderobę od podstaw.  Chciałabym, by znalazły się w niej ubrania, które będą odpowiadać mojemu stylowi, będą wykonane z materiałów dobrej jakości i oczywiście, podkreślą moją sylwetkę. Podsyłam Wam dwa filmiki, które wzbudziły moje zainteresowanie.
 
6 sztuczek stylizacji, które każda kobieta powinna znać | ZOPHIA Osobista Stylistka
 



Radzka MISJA ☼ BIAŁY T-shirt ☼ BASIC KLASYKA PODSTAWA ☼





Odbiegając od tematu mody, moją uwagę zwrócił Anthony Vincent, znany jako Ten Second Songs. W oryginalny sposób wykonuje covery znanych piosenek - co 10 sekund zmienia styl muzyczny. I muszę przyznać, że wychodzi mu to bardzo dobrze. Jako przykład podaję dość popularną ostatnio piosenkę, ale bez problemu znajdziecie także inne - jak choćby bliższą mojemu sercu Linkin Park - In the End (klik).

Despacito Ten Second Songs




Na koniec może jeszcze piosenki, które ostatnio wpadły mi w ucho. 

Lanberry - Zagadka




Krzysztof Zalewski - Luka


Ciara - Paint it Black

 


A Wy co ciekawego ostatnio obejrzeliście?