Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.07.2016

Spa dla włosów #18 – maska Planeta Organica i żel Syoss

Dawno nie było żadnego Spa dla włosów, ale to dlatego, że nie miałam zbyt wiele czasu dla moich włosów. Na szczęście w ten weekend znalazłam chwilkę i postanowiłam poświęcić ją na kolejne spa.

Olej: Babydream fur Mama
Mycie: Mydło cedrowe
Maska: Marokańska Planeta Organica
Stylizacja: rozwodniony Kallos Caviar + żel Syoss

W piątek na suche włosy nałożyłam olejek BDFM na całą noc, a włosy umyłam w sobotę mydłem cedrowym. Następnie nałożyłam na długość maskę marokańską i założyłam czepek na głowę. Po 20 minutach spłukałam maskę i na ociekające wodą włosy nałożyłam odrobinę Kallos Caviar oraz porcję żelu Syoss. Chwilę pougniatałam włosy dłońmi, a następnie koszulką i pozwoliłam im naturalnie wyschnąć. Na koniec odgniotłam sucharki koszulką.


Efekt?


Całkiem ładne falo-loki, choć z każdej strony troszkę inne. Włosy się nie puszą, a skręt wygląda dobrze nawet dziś, czyli następnego dnia.






A jak Wasze włosy w ten weekend?







https://www.facebook.com/AnnKa-o-kosmetykach-1975303366029028/https://www.instagram.com/annka_o_kosmetykach/