Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.11.2017

Lakier monohybrydowy 1LAK Peggy Sage oraz lampa Ronney Nina – szybki i łatwy manicure hybrydowy

Nad zestawem do manikiuru hybrydowego zastanawiałam się od pewnego czasu, jednak zawsze miałam ważniejsze sprawy na głowie. Szczęśliwym trafem trafiła do mnie ostatnio paczuszka z lampą LED marki Ronney oraz lakierem monoybrydowym Peggy Sage w pięknym i klasycznym odcieniu czerwieni nazwanym Millenium Red. Z wielkim zapałem zabrałam się za testy i już dziś chciałabym Wam opowiedzieć o tym zestawie.


Lakier monohybrydowy, czyli jaki?
Można powiedzieć, że jest to lakier 3 w 1, czyli baza, kolor i top. Nie potrzebujemy innych warstw bazy i topu, wystarczy pomalować paznokcie lakierem i utwardzić pod lampą. Wydaje się dziecinnie proste, prawda? I właściwie takie jest. Lakier ma bardzo fajną konsystencję, dość gęstą. Bardzo dobrze rozprowadza się po odtłuszczonej płytce. Ciężko też zalać nim skórki. Zapach ma średni, ani przyjemny ani okropny. Pędzelek jest dobrze wyprofilowany, dzięki czemu łatwo rozprowadzić nim lakier. Przy malowaniu postawiłam na dwie średnio grube warstwy lakieru. Przy pierwszej próbie dla pewności każdą warstwę utwardzałam dwa razy po 60 sekund, kolejny raz zdecydowałam się na 60 sekund przy pierwszej warstwie i 120 sekund przy drugiej. W obu przypadkach lakier utwardził się bez problemu i był tak samo trwały.



Trwałość
W moim przypadku lakier w nienaruszonym stanie wytrzymuje ponad tydzień. Później (10-11 dzień) zaczynają lekko ścierać się końcówki. Całość jednak nadal wygląda bardzo dobrze.

Ściąganie
Lakier ściąga się tak samo jak zwykłą hybrydę. Pilniczkiem delikatnie ścieram wierzchnią warstwę lakieru, a następnie owijam paznokcie wacikami nasączonymi acetonem i folią aluminiową. Po 15 minutach lakier schodzi bez problemu przy pomocy drewnianego patyczka.





Lampa Ronney Nina
Lampa jest mała i poręczna, to tzw. mostek. Posiada trzy lampki LED o łącznej mocy 9W i timer 60 sekund. Lampa świetnie sprawdzi się w czasie wyjazdów czy na początku przygody z hybrydami, gdy nie jesteśmy pewni, czy to dla nas i wolimy trochę oszczędzić. Utwardza lakier bez problemu, także po bokach. Możemy podłączyć ją do gniazdka lub pod USB.

Lakier kosztuje około 40 zł, lampa 20-30 zł.

Ja jestem bardzo zadowolona z tego zestawu. Dzięki niemu manicure jest prosty w wykonaniu, 
a do tego piękny i trwały.






A Wy znacie już lakiery monohybrydowe?